Seuraa 

Eli laitetaanko paino ennen raskautta, paino ennen synnytystä, paino nyt ja tavoitepaino. Saapi myös kertoa omasta laihdutus/painohistoriastaan, mikäli sellaista on. Jokaisella olkoon omat konstit, mutta toimivia vinkkejä, reseptejä ja muita niksejä (kuten Huippumalleista oppimani vinkki, että niele vatsa täyteen ilmaa ja nälän tunne katoaa, kätevää!! ;-)) otetaan vastaan.

Eli mun numerot:

Paino ennen raskautta 57kg

Paino ennen synnytystä 83kg :-0

Paino nyt 67,9kg

Tavoitepaino 57kg, mutta 60kg alkaa olla jo mukava.

Minä olen siis pieni ja pyöreä (161cm), olen joskus aiemmin laihduttanut muutaman kilon Painonvartijoiden ohjeilla, ja ennen raskautta alakarppasin vuoden päivät. Tuo alakarppaaminen sopi minulle hyvin, koska olen sokeriaddikti ja tuo ruokavalio hillitsi sokerinhimoa tosi hyvin. Nyt en tahdo päästä kiinni oikein mihinkään ruokavalioon, joskin miehen kanssa ollaan lopetettu karkin syönti viikolla ja meillä on karkkipäivä lauantaisin. Hyvä alku siis! Inhottaa nämä vatsamakkarat, pitäisi kiireen vilkaan alkaa tekemään vatsalihasliikkeitä, mutta kun ne on niin kamalia.... Että näin minulla, entäs teillä muilla?

Austen

Kommentit (21)

Eli pudotettavaa ois. kolmen lapsen jälkeen kiloja on jäänyt 20 vaikka toisen lapsen jälkeen pudotin 10kg mut nyt sit tuli ne tuplana takas! ajattelin taas laihduttaa painonvartijoiden pisteillä, kun jos ajattelen et vain vähennän syömistä niin syön aivan samaa rataa!!!

ja niillä imettäjien pisteillähän saa syödä todella paljon! siis tarpeeksi! mut aina viikolla säästän pisteitä loppuviikoks, et saa vähä herkutellla-)

tiedän et eka viikko on kaikista vaikein mut siitää kun selviää niin sitten laihduttamista ei voi edes lopettaa, itsekuri ei anna periks!!-)kyllä me onnistutaan-)

paino ennen raskautta 69kg

paino ennen synnytystä90kg

paino nyt 82.1kg ja pituus 165cm

tavoite paino 69kg eli pudotettavaa 13kg huh!

olette suunnitelleet ilmeisesti vaakapäivän torstaille?

ajattelin huomenna aloittaa tän projektin ja sit viikon päästä eka tulokset!-)

en siis aikaisemmin ole palstaillut, meidä vauva syntyi helmikuuun alkupuolella ja on täysi imetyksellä.. yritän juoda kovasti että ei maitoa vähenisi...

tällä hetkellä en pääse likkumaan kun taloprojekti vielä hieman kesken mut 3vkn päästää muuttaan niin sit helpotta tää yksinhuoltajaelämä-)

syksyllä ajattelin alkaa kulkee bodypumpis ja spinningissä niinku toissatalvenkin jolloin laihdutin! täytyy yritää lasten kans lenkkeillä. työntää kaksosten rataita ja vetää yhtä pyörän selä(opettelee vasta ajamaan) niin kyllä hikeä pukkaa tällä rapa kunnolla-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pituus 164 cm

Paino ennen raskautta 68 kg

Paino ennen synnytystä 82 kg

Paino nyt 66,8 kg

Tavoitepaino 63 kg

En mikään hoikka ole koskaan ollutkaan. Ja nytkään ei ole mitään pakkomiellettä laihduttaa, olo on ihan hyvä näinkin. Mutta vähän voisi yrittää, jos vaikka pääsisin takaisin tuohon normaaliin painooni. Elikkä ennen raskautta (kun pillerit lopetin) lihoin jo muutaman kilon...

Tavoitetta kohti aion edetä pikkuhiljaa. Vaunulenkeillä ja terveellisellä ruoalla (ja pah, oikeasti mussutan suklaata päivittäin...)

Birdy lainasi minulle tuota opusta Atkinsista. Sieltä voisin katsella vähän vinkkejä...

jospa tämä lisäisi motivaatiota minunkin painonpudotukseen!

Paino ennen raskautta : 72kg

Paino ennen synnytystä : 94kg

Paino nyt : 80kg

Tavoite : 72kg ja siitä sitten alaspäin...

Pituutta mulla on n.165cm elikkäs ylipainoa on... Nuorempana olin peräti hoikka mutta iän karttuessa on tullut myös noita kiloja lisää! Jotenkin vaan liikkuminen on ihan minimissä ja syönkin vielä suurinpiirtein kaiken mitä eteen tulee! =) Koskaan en ole laihduttanut ns. tosimielellä mutta nyt olisi kyllä aika yrittää! " Sukurasitteena" on pömppömaha joka nyt synnytyksen jälkeen on vielä kamalampi!! Eli jotain pitäis keksiä! Ensimmäiseksi voisin vaikka ostaa vaa`an... =)

Minäkin ilmoittaudun mukaan. Tässä surulliset numerot:

Paino ennen 1. raskautta: 58kg

ennen 1. synnytystä: 77kg

heti 1. synnytyksen jälkeen: 69kg

vuosi 1. synnytyksen jälkeen ja silloin jo uudestaan raskaana: 61kg

ennen 2. synnytystä: 76kg

heti 2. synnytyksen jälkeen: 68kg

nyt: 66kg

tavoite: 58kg, 60:kin ois jo ihan hyvä

Erityisen ylpeä olen tuosta kahdesta kilosta jonka olen pudottanut nyt viime viikosta. Alettiin käymään poikien kanssa taas kaupassa (3km) kun kelit kirkastu ja hikihän siinä tulee kun puskee noita kahta kaksosten rattaissa ostokset tavarakorissa ja meillä riittää täällä mäkiä. Teen joka päivä päikkäriaikaan jumpan: vatsalihaksia 2x20, selkää 2x30 ja molempia kylkiä 2x20. Pitää lisätä sitten kertoja kun jaksaa tehdä enemmän, mutta tuohon ei kyllä mene kuin 5 min.

Austen: Minäkin inhoan vatsalihasliikkeitä, mutta oon keksiny vähän vähemmän ärsyttävän tavan tehdä niitä ja luulen että se on tehokas: eli makaa lattialla selällään jalat ristissä nilkoista ja kurottelee sekä käsillä että jaloilla ylöspäin. Mua ärsyttää kamalasti kaikenlainen jumppaaminen eikä se sovi mun imagoon ;) eli teen niitä salaa kun muut ei nää, ja siksi yritänki tehdä siitä mahdollisimman tehokasta. Tähän oon keksiny tehdä rintalihaksia yhtäaikaa, eli jaloilla kurottelee ylöspäin ja yläkropalla myös, mutta samalla painaa kämmeniä vastakkain rinnan kohdalla. MInusta tämä on paljo kivempaa ku se perinteinen vatsalihasraadanta.

Minäkin olen lyhyt, 165 kai sillon ku joskus yläasteella 20 vuotta sitten mitattiin. Yritän nyt kovasti saada parissa viikossa joitain kiloja pudotettua ihan tuolla liikunnan lisäämisellä, meillä kun on kastejuhla ja häät toukokuun lopussa. Ois kiva mahtua johonkin mekkoon.

Herkkuja olen vähän vähentänyt. Siihen auttoi se, että annoin kaikki jäljellä olevat suklaamunat naapurin pojille. Valitettavasti tällä viikolla kävi kyllä vieraita, mikä sinänsä on oikein mukavaa, mutta sitten pitää ostaa jotain herkkuja ja minähän ne loput sitten syön. No, toisaalta, oon tosiaan hionnut kauppalenkillä, ehkä se tasapainottaa...

Mitä se karppaaminen on? IHan outo käsite mulle.

Vinkeistä tulee nyt mieleen lähinnä ananas. Mulla tähän lapsentekoon on liittynyt erottamattomasti mieletön turvotus ja sitä saa vähän laskettua ananaksella. Napostelen kuivattuja ananaksia makeannälkään. Ne on ihan älyttömän makeita, ja hyvinvarustelluista kaupoista voi löytää sellaisia, joissa ei ole ananaksen lisäksi mitään muuta kuin säilöntäainetta. Joskus aikoinaan noudatin sellaista sääntöä että kuuden jälkeen illalla ei enää mitään, ja silloin se ainakin piti painon hyvin kurissa. Ajattelin kokeilla sitä tälläkin kertaa.

Vappuna liinailemaan, siinäkin tulee hiki!

vilja

Paino ennen raskautta 51kg

Paino ennen synnytystä 72 kg

Paino nyt 62 kg

Tavoitepaino 50-53 kg

Pituus 162 cm

Mitä oon tehnyt laihtumisen eteen menneellä viikolla?

- Suunnitellut munkkien paistamista vappuna + simaa tulee juotua monta

pulloa eli ei hyvältä näytä

- Avasin Pilates DVD:t paperista (olen omistanut ne jo viime kesästä

lähtien)

- Päätin viikottain sovittaa vanhoja housuja jalkaan, jospa se toimisi

kannustimena

- Kaupassa käydessäni en ostanut yhtään karkkia enkä suklaata lisää,

kotona valmiiksi olevat riittäkööt

- Itsetehdyn mehun juomisen yritän vaihtaa veden juomiseksi, mutta

kun noita mehuja on kellari väärällään, pitäs niitä juodakin, jos vaikka

vaan viikonloppuisin

- Kunhan metsätie sulaa lumesta ja kuivuu, lähden liinailemaan sinne

aina hyvillä ilmoilla ja vaunuilla olis tarkoitus tehdä pitempiä lenkkejä

niisku

Rohkeasti mukaan vaan...

Pituus 176 cm

Paino ennen 1.raskautta 63 kg

Paino ennen 1.synnytystä 84 kg

Paino ennen 2. raskautta 84 kg =)

Paino ennen 2. synnytystä 102 kg

Paino nyt 92 kg

Tavoitepaino 65 kg

Eli tekemistä riittää... liikuntaa täytyisi saada lisättyä ja ainainen syöminen kuriin, siinäpä se. Laihdutushistoriasta sen verran, että ennen lapsia olin painavimmillani 74 kg (johtui luultavasti parista Ranskassa asutusta vuodesta ja viinistä ja patongista =), josta pudotin proteiinijuomilla tuon reilu 10 kg suht helposti.

Nyt täytyy mennä nukuttamaan taaperoa päiväunille, muuten menee hermoi sekä äidiltä että pojalta.

Taustatiedot:

Pituus 165 cm (meitähän on monta!)

Paino ennen raskautta 59 kg

Paino ennen synnytystä 76 kg

Paino nyt (2,5 kk synnytyksestä) 66,6 kg

Tavoitepaino 59 kg

Vyötärönympärys 97 cm

Tavoitevyötärö 77 cm ?

Aiempaa laihdutushistoriaa ei ole, sillä raskauteen asti linjat pystyi kurissa kaikenlaisella ahkeralla liikkumisella ja urheilulla. Nyt samoihin treenimääriin ei aikataulu antaisi periksi vaikka itse univeloilta ja valvomiselta jaksaisikin (vielä ei mitään toivoa). Tätä nykyä liikun ehkä 3-4 reilun tunnin vaunulenkkiä ja yhden kevyen jumpan verran viikossa.

Meillä täysimetetään edelleen enkä ole oikeestaan uskaltanut kajota syömisiini vaan syön fiiliksen mukaan ja siinä menee aika paljon herkkujakin. Tuota herkkupuolta pitäisi selkeästi ruveta vähentämään. Mihinkään pisteiden laskemiseen mun kärsivällisyys tuskin riittää, kokeilen nyt aluksi ihan maalaisjärjellä. Tyyliin 2 viinerin sijasta vaan 1. ;)

Vyötäröstä en ikävä kyllä muista mittoja ennen raskautta, mutta vanhat farkut ei mee vielä lähellekään päälle, vaikka jotkut väljemmät housut alkaakin mennä. Toivon, että maha vetäytyisi itsestäänkin vielä hieman, mutta kyllä nuo vatsalihasliikkeet tavalla tai toisella täytyy vähitellen aloittaa. Toistaiseksi oon tehnyt vaan sellaista navan selkärankaan vetämistä, mitä voi hyvin tehdä missä ja milloin vaan, vaikka imettäessä.

Kiva, että meillä on näin monella yhteinen tavoite, tsemppiä vaan koko poppoolle!

Mitäs sitä pitikään laittaa?

Eli paino ennen raskautta 50 kg ( ollut aina)

Paino ennen synnytystä 68 kg

Paino tänä aamuna 57.8kg (armottoman todellinen ja tarkka..)

Tavoitepainoni 52 kg

Ehkä suurin murheeni on tämä makkaramasu ja lantionympärys 95cm,

reidet myöskin ovat aika tuhdit, joten kiinteytyä haluaisin. Olenkin ottanut aloitusmitat, jotta muistaisin sit mistä lähdettiin ja mihin olaan menossa.

Pituuttahan minulla on se ruhtinaalliset 160cm.

Käyn kerran viikossa salilla, sit mahdollisimman usein yritän päästä pyöräilemään ja rullaluistelemaan. Toissapäivänä kävelin hikisen 6km ja eilen salilla. Vaunuilut on hitaanlaisia, 2v nassikan tahdissa mennään.

Karkkipäivän olen sallinut itselleni lauantaiksi, viikolla olen niitä napsimatta. Limut on vaihtuneet light-versioon, vichyyn ja hanaveteen.

Olen kamala keksihiiri, joten kahvittelukin on pitänyt vähentää, ettei tulis mussutettua hyvää.

Valitsen kaupasta kevyttä ja vähärasvaista. Tässä minun reseptini. Katsotaan mitä tapahtuu :)

Tässä mun mitat (pituutta mulla on 167 cm):

Paino ennen raskautta 59 kg

Paino ennen synnytystä 74 kg

Paino nyt 64 kg

Tavoitepaino 59 kg

Meillä ei ole kotona vaakaa, mutta yritän muistaa aina välillä käydä vaa' alla, kun ollaan neuvolassa tai jossain kylässä. Jälkitarkastuksessa painoa oli toi 64 kg ja 2 viikkoa sen jälkeen kävin kaverilla vaa' alla ja se näytti edelleen samaa. En kyllä ole tässä vielä edes yrittänyt pudottaa painoa, mutta esikoisen syntymän jälkeen oli painoa jälkitarkastuksessa 58 kg ja silloinkin lähtöpaino ennen raskautta oli toi 59 kg, joten hyvin tippui itsekseen kilot.

Nyt olen ollut niin väsynyt ja kiireinen, etten ole ehtinyt ja jaksanut liikkua juuri ollenkaan. No, joka päivä kävelen puistoon ja takaisin, mutta siitä tulee yhteensä ehkä kilometri... Tarkoitus on alkaa käydä ainakin 2 kertaa viikossa juoksulenkillä. Kerran kokeilin ja jaksoin silloin juosta huimat 10 min, mutta tavote on, että kesällä jaksan juosta 30 min. Kävelyllä ei juuri tule käytyä, kun päivisin se on aika hidasta, kun pojan (kohta 3 v) vauhtia pitää kävellä. Pitäis yrittää iltaisin lähteä joskus kävelylle koko perheen voimin, niin että poika olisi isänsä rinkassa. Salille haluan myös päästä, mutta ostan sinne lippuja varmaan vasta kesäkuussa. Ja kunhan kadut on puhtaat hiekasta, yritän käydä myös rullaluistelemassa.

Syön aika tavallista perus-kotiruokaa. Joka aamu jotain puuroa + mustikoita sekä pari leipää. Pojan lounaan aikana syön yleensä leipää tai jotain välipalaa ja päivällisellä syödään kaikki ihan tavallista kotiruokaa. Illalla syön leipää ja jugurttia. Herkkuja syödään lähinnä viikonloppuisin ja nyt olen yrittänyt syödä suklaata vain kerran viikossa. Sitä menisi kerralla vaikka puoli kiloa, mutta yritän tyytyä pariin suklaapatukkaan.

Nyt pitää mennä syömään kanapastaa...

T:Fassiloora ja Helmi (huomenna 11 vko)

PS. Niin ja tyttö on täysimetyksellä, joten sen pitäisi tälläkin kertaa auttaa tossa painon pudotuksessa.

Heips!

Lähden myös mukaan tähän rinkiin.

Oon pääasiassa vaan lueskellut helmiksien juttuja jo odotuspuolella.

Tää on kiva juttu, sitä välillä tarvii jonkun laihiksessa eteenpäin " potkijan" taakseen... :)

No joo asiaan...

pituutta on huimat 161

paino ennen raskautta 78kg ( :( )

paino tällä hetkellä 80kg

Tuli mieleen lapinlahdenlintujen biisi jostain 80-luvulta, että

" nyt lähtee läskit kävelemään..." sit siinä isot äijät kävelee eteenpäin...

ton biisin voi siis ajatella kahdellakin tavalla...en kyllä muista siitä enempää. =D

Että näin. Seuraillaan tilannetta. Tsemppiä kaikille.

pituus 170cm

Paino ennen lapsia 62kg

paino ennen ekaa synnytystä 80kg

Paino ennen toista raskautta 64kg

Paino ennen toista synnytystä 81,5kg

Paino nyt 69,8kg

tavoite ensin 65kg ja sitten 62kg

Mulla ei ole mitään erityistä laihdutushistoriaa, painoni on ollut 16-vuotiaasta (nyt ikää 31v) asti tuon 62kg +/-2kg , välillä olen harrastanut liikuntaa kuten lenkkeilyä ja kuntosalia säännöllisesti ja syönyt terveellisemmin ja toisinaan taas on ollut kausia, etten kiinnitä asiaan mitään huomiota, ja tuohon 62 kg:n painoon mun kroppani tuntuu aina hakeutuvan ;)

Uskon että tuohon 65 kiloon pääsen imettämällä ja syömällä terveellisesti, nuo kolme viimeistä kiloa varmaan vaatii sitten enemmän työtä, aikaa ja vaivaa.

Minä myös mukaan !

Paino ennen raskautta 53 kiloa

Paino ennen synnytystä 73 kiloa

Paino nyt ( tänä aamuna ) 65,3 kiloooooo

Tavoite paino 55 kiloa !!!!

Minä olen aina ollut hoikka ja pieni eli 158 cm pitkä ! tavoite olisi mahtua vanhoihin vaatteisiin kun niitä kaapissa on !!

vaunulenkkiä tehdään näin alkuun ;)

minkki kera oskun 2kk+päiviä päälle

Eikös tää ryhmä ollut HELMIPULLAT?

No, ei tosiaan mitään ryhtiliikettä tapahtunut viime viikolla, joten pakkohan on nyt ottaa niskasta itseäni kiinni. Tosin vappu tulossa, joten överiksi menee silloin, mutta jos muuten koittais tsempata. Vaatevarasto on niin surkean suppea näissä mitoissa ja muutenkin olis pikkuhiljaa kiva päästä äitiysvaatteista eroon!

Paino ennen raskautta: 73kg

Paino ennen synnytystä: 90kg

Paino nyt: 80kg

Tavoite: 71-72kg

Mitä olen tehnyt tavoitteeni eteen viime viikolla:

- Aloitin ratsastuksen 1 x viikko, tiistaisin

- Jatkoin uimista 1 x vko

- Ostin käsipainot... heh heh, joita en ole käyttänyt!

- Pienensin suklaan kerta-annoksen pikkupatukkaan ja jätin suklaalevyt ja King Size-patukat rauhaan. Lisäksi lopetin napostelun eli sen, että koko ajan kaavin jotain suuhuni. Korvaan napostelun himon Pepsi Maxilla. Se ei lihota, joskaan ei ole kovin terveellistäkään.

Ensi viikon tavoite: Pv pisteiden (30) käyttöönotto!

mittoja:

pituus: 169cm

paino ennen ensimmäistä raskautta: 67kg

paino ennen ensimmäistä synnytystä: 80,5kg

paino ennen toista raskautta: 74kg

paino ennen toista synnytystä: 87,5kg

paino nyt: 72kg

tavoitepaino: 65kg

aloitin maanantaina pv pisteet, sain kaverilta cd:n. saan syödä päivässä 28 pistettä täysimetyksen johdosta. en ole ikinä ennen ollut oikeasti laihdutuskuurilla, nyt on syytä! haluan kiinteytystä eli makkarat pois masusta ja hyllyvät reidet kiinteämmiksi..

vinkki niille jotka ei tiedä: makeanhimoon käytän valion sokerittomia mehukeittoja, tosi hyviä ja pisteettömiä!

tsemppiä kaikille helmipullille!

ensi torstaina punnitus!

Elikkäs tässä:

Paino ennen raskautta 72kg

Paino ennen synnytystä 93kg

Paino nyt 79kg

Tavoitepaino ensin se 70kg ja sit lisää, 65kg olisi sopiva näin alkuun

Olen 165 cm pitkä, elikkäs lievästi ylipainoinen olin jo ennen raskautta.

Liikuin " entisessä elämässä" kolmisen kertaa vkossa, body bumpissa, uimassa ja koiraa ulkoiluttaen. Nyt olen vaan kärrytelly... Liikuntasetelit ois kyl tossa hyllyssä hommattuna, mut reenaan pääsy on järjestelyjen takana. Iskä kun tekee vuorotyötä ja rakentaa.

Taidan olla ikuinen laihduttaja, mut josko nyt saisin itteeni niskasta

kiinni ja pääsisin edes entisiin mittoihini. Vaatteita kun ois vaatekaappi väärällään, mut harva niistä menee päälle. Painonvartioita oon koklannu, mut inspiraatio on aina lopahtanu. Makeanhimo on valtaisa, siitä kun pääsisi eroon, niin varmaan tippuisi heti pari kiloo.. heh.

Taidanpas nyt siivoilla kaikki herkut johki hukanteille ja yrittää elää terveellisesti, toi karkkipäivä juttu kuulostaa hyvältä! Tarvii kokeilla, kun täysin lakosta ei tuu kun paha mieli ja sit joku kerta voikin repsahtaa tosi pahasti.

Tsemppiä kaikille! -maruzella-

Tilasin muuten painonvartijoista noita ihania suklaapatukoita vain 2pist/patukka.. voi siis vaikka syödä jokapäivä suklaata.. pisteitä kun on nuo 30 niin riittää herkutteluunkin..

Paino ennen raskautta 65kg

Paino ennen synnytystä 76kg

Paino nyt 63kg

Tavoite 55-57kg

Treenasin aika paljon ennnen raskaaksi tuloa joten tuo paino nousi viime keväänä joitakin kiloja (lihas painaa enemmän kuin läski). Nyt ei todellakaan ole lihaksista enää mitään tietoa :) Karppailen en ole alakarppaaja enkä hyväkarppaaja vaan jotain siitä väliltä. Sopii minulle erinomaisesti! Karppausta en pidä diettinä vaan tapana syödä terveemmin, se että paino laskee on vain mukava plussa. Liikun säännöllisesti sekä salilla että erilaisissa jumpissa, n. 3-4 kertaa viikossa +vaunulenkit päivittäin.

Birdy

Paino ennen raskautta 75kg

ennen synnytystä 84kg

tänään aamulla 70.6 kg

tavoite 60

Oon aina ollu lyhyt ja pyöreä. Ja ruoka on asia mitä pitää olla niin surussa kun juhlassakin... siis periaatteella syödessäni mietin mitä syön seuraavaksi ja milloin.

Painonvartioiden pisteet on toiminu aikaisemmin ja toimii näköjään nytkin (kilo kadonnut reilussa viikossa). Ja imetyksen tuomat kymmenen lisä pistettä tuntuu juhlalta..

Nyt on jo viikonlopuksi suunniteltu munkkien paistamista ja muutakin herkku ruokaa... oon ajatellu itselleni luvata päivän viikossa, jolloin ei tarttis laskee kamalan tarkkaan. Tarkotus olis tiputtaa hitaasti, ettei imetys vaarannu ja nyt ainaki tän puolentoista viikon aikana on vaavikin ollu aika tyytyväinen kun äiti ei oo ahtanu itseensä suklaata ym. kilo tolkulla... maitoo tulee siis riittävästi.

torstaisinko " punnitaan" ja " piiskataan" ....?

T:EviEsteri, räkäinen isosiskojen joukko ja Miko Veli kohta 3kk

(iso sisko muuten tänään 1v6kk)

Paino ennen raskautta 65kg

Paino ennen synnytystä n.85kg (ihan tarkkaa en tiedä)

Paino nyt (tänä aamuna):68,4

Tavoite 50-55

Juu eli aloin pisteitä laskemaan kun Minttu oli 1kk vanha joten siis päälle kuukausi sitten. Paino oli silloin 75kg joten kivasti on jo pudonnutkin ja se näkyy olossakin. Jostkut vanhat housut mahtuvat jo jalkaankin.

Olen tälläinen lyhyt (156cm) ja pyöreä myös.. niinkuin joku muukin kertoi itsestään. Olen ollut pyöreä kuudennesta luokasta alkaen ja nyt haluaisin kerrankin, ekaa kertaa elämässäni olla ennemminkin laiha kuin pyöreä. Häät suunnitteilla kesäksi 2007 (07.07-07) Se on siis aikataulullisesti tavoitteeni. Eli n. kilo per kuukausi. Ei pitäisi olla vaikeaa.. (niin sitä luulisi)

Aloitin uimisen viimeviikolla ja nyt olenkin jo 4 kertaa käynyt. Lasten kanssa tulee touhuttua myös.. luonnollisesti.

-sitruuna. Roope ja Minttu-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat