Seuraa 

Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Meidän vesseli on muutamien potkusarjojen yhteydessä värissyt. Tunne on samanlainen kun itse venyttelee/haukottelee ja lihakset värisee.. Värinä on hyvin lyhytkestoista ja tuntuu aina potkujen välissä. Kysyin neuvolalääkäriltä, joka sanoi ettei ole koskaan kuullut vastaavaa. Toisaalta eipä se kiinnittänyt asiaan sen kummenpaa huomiota. Itseä lähinnä mietityttää jos vaavilla on epilepsiaa tms..

miia ja vaavi rv 29+4

Kommentit (7)

Poika s.02/02 ja tyttö s.06/04. Itse olen kuullut värinän olevan ihan normaalia, kuuluu kai jotenkin hermostolliseen kehitykseen.. Tämä nykyinen masuasukki ei ole värissyt vielä, että oisin tuntenut.

-piias- rv 20+4

Minua peloiteltiin silloin neuvolassa epilepsialla, mutta kuulin sitten muualta että normaaliahan se on. Tosin syntymän jälkeen hän ei enää väristellyt. Nyt terve 5-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mietin myös mitä se on eikä neuvolassa osattu sanoa mitään. Kunnes poika syntyi ja hän värisi joka kerta kun pissasi... " ravisti" viimisetkin tipat miehekkäästi ;)

että sikiö tod näk.pissaa silloin kun tuntuu sellaista värinää. Itsellä se värinän tunne on nyt vain voimistunut loppuviikkoja kohden. Tuskin on mitään vakavaa!

Lilli81 34+6

Pakko oli kommentoida tuota väristelyä :)

Meillä poika nyt 6kk ja massussa oli kova väristelemään... ihan kuin olisi puistatellut itseään. Ja niin se vaan on että väristelee vielä tänäkin päivänä itseään aina sillointällöin pissatessa tai siis sen jälkeen :)

Esikoinen poika myöskin, ei moista tehnyt...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat