Seuraa 

Oon syönyt nyt noin kuukauden ajan cerazette-merkkisiä minipillereitä. Millaisia sivuvaikutuksia teillä on niistä tullut, jos siis ylipäätänsä on tullut? Musta tuntui vähän aikaa sitten, että olin vähän alakuloisempi kuin normaalisti, mutta tarkemmin kun asiaa ajattelen, niin se saattoi vain johtua menkoista.



Mutta sitten musta tuntuu, että paino olisi vähän noussut. Ja se ei olekaan sitten mikään kiva juttu, kun raskausajan kilojakin on vielä jäljellä noin 5kg, niin ei tähän nyt enää mitään lisäkiloja kaivata... Voipi tietysti olla, että vain kuvittelen, mutta sillä haluaisinkin tietää, että onko muille tullut mitään oireita näistä minipillereistä???

Kommentit (2)

Heti aloitettuani pillerit, tuli menkkojen tapaiset, mut sen jälkeen ei mitään... Painoakin on 2kg normaaliin, ja painon putoamatta jääminen johtuu suklaan ja karkin syömisestä. :) Sopineet siis erittäin hyvin, kun vain muistais ottaa niitä... muistin nimittäin nyt, et eilen jäi ottamatta... :/

Minä söin samoja pillereitä jälkitarkastuksesta noin 4kk. Mulla ei tullut menkkoja tuona aikana, vaan vast lopetettuani pillerit. Ei vaikuttanut mielialaan, ei painoon eikä mihinkään. Mä tykkäsin kovasti ja aion varmaan ensi kerrakin syödä samoja pillereitä.



Tipy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat