Seuraa 

Hips.

En ole kirjoitellut taas muutamaan kuukauteen kun ongelmani ovat tuntuneet niin mitättömiltä, mutta nyt taas ahistaa pitkästä aikaa.

Pikakertauksena ennen asiaa. Olen PCO-pimatsu ja aloitin tero/clomi hoidot joulukuussa. Syönyt nyt kolme + 1 kiertoa ensin 50mg ja nyt seuraavaan kiertoon 150 mg clomifenia. Tulos: Yksi ovulaatio ja sekin huti tuossa tammikuussa. Edellinen kierto pidettiin taukoa.

NO nyt taas syötiin terot ja clomit ja käytiin kp13 seurannassa. Asiaa ei yhtään helpottanut tämä mun honeymoon-oireyhtymä, eli kaksi päivää ennen oireilemaan alkanut ihmeen lieväoireinen virtsatieinfektio. Noh. Eka ultrahavainto oli että rakko on ihan täynnä jotain höttöä sen tulehduksen jäljiltä. Näytti siltä kuin siellä olisi satanut lunta...

No limikset oli aivan mitättömät ja oikea sarja oli kaunis helminauhainen tyypillinen hiljainen tapaus. No vasen taasen. Siitä ei ottanut mitään tolkkua. Siellä oli joku noin 3 cm halkaisiljaltaan ollut mötikkä. Se oli niin epäselvä ettei gyne osannut sanoa että onko se kysta vai munarakkula vai jotain ihan muuta. Siinä oli jotain seinämiä ja se näytti aika kummalta. Mullahan oli joulukuussa oikealla kysta, eikä se näyttänyt ollenkaan samalta ja se oli sentään ihan irrallaan munasarjasta. Tämän kertainen tapaus oli niin hämärä ettei siitä voitu sanoa edes että onko se munasarjassa vai erillään siitä.

Jokatapauksessa moista möhkylää ei ollu kaksi kuukautta sitten. Ja se selitti sen miksi pupuilu teki hiukkasen verta kipiää jokaisessa muussa asemassa kuin meikä päällä. Ai saatana. Tuntu kuin joku puukottaisi munasarjaa tasaiseen rummuttavaan tahtiin. Itkuhan siinä pääsi.

Ja eniten ehkä otta aivoo tuo infektio. Mä olen kärsiny niistä aina. Olin koko viimevuoden estokuurillakin ja sen jälkeen olen ollu kahdesti kipeenä. Se ei oikein lämmitä mieltä kun tietää että jotaikin pitäisi harrastaa, mielikin tekisi, muttakun aina on takaraivossa se ajatus että jos se taas keksii tulehtua ja joutuu taas konttaamaan lattialla sen kolme tuntia ennen kuin yöpäivystyksestä haettu kuuri alkaa auttamaan.

Eniveis. Tohtorisetä käski kyttäämään reippaasti ohi kp28 ja odottelemaan viikko josko tulee ihan spontaani vuoto. Jos ei ni sitte taas tero/clomi ja sitten jos mitään ei tapahdu " ollaan trendikkäitä" ja siirrytään metformiineihin. Vaikka ylipainoa ei olekkaan niin kai siinä sorkeriaineenvaihdunnassakin voi olla jotain häikkää.

Saapa nähdä kuinka käy. Mä vaan niin jo haluaisin siirtyä tositoimiin. Toki eipä me olla vielä näitä mietoja keinojakaan yritetty kuin puolivuotta, joista tuloksena yksi ovis...

Torstaita

Kommentit (2)

mul myös honeymoon. Pääsin siitä irti sillä, että syön c-vitamiinia 500 mg aamuin illoin (happamoittaa virtsan) ja ennen pupuilua mieheni pesee huolellisesti vehkeensä. Pupuilun jälkeen ei kannata jäädä makoilemaan sisikkäin, vaan mars vessaan pisulle ja pesulle (ilman saippuaa).

Hiihtolomalla pupuilimme ilman pesua ja kas kummaa: erittäin paha virtsiitti iski.

Suosittelen kokeilemaan, mulla ainakin viime vuoden aikana ollut vain kaksi virtsiittiä enää, ennen se oli tyyliin joka pupuilukerran jälkeen...

kurnau

Hei!

Ois mukava kuulla et kauanko sulle on sanottu et noita clomeja pitäis syödä terolutin kans.. Epäilen et mullakin PCO ja tiedossa on clomi + tero kuuri tosin lääkäri sano et max 6kk niitä ja sen jälkeen ihan muut keinot käyttöön..

Mun tiedot tarkentuu toukokuun käynnillä lapsettomuuspolilla, mut niin se ainakin viimeksi puhui..

Vaikuttaiskohan asiaan et oon syönyt teroluteja pelkästään 8kk tuloksetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat