Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

köyhä.

Kommentit (20)

sillä minä en ole hänen äitinsä ja olen toivonut etten saisi mitään. Saattaa olla että loukkaantuisin jos saisin jotain pyynnöistä huolimatta.

Ei miehen äidinpäivä tai naisen äidinpäivä vaan ihan yleisesti KAIKKIEN ÄITIEN päivä. On siis ihan ok. toivottaa vaikka naapurin rouvalle hyvää äitienpäivää. Johan sana äitien jo kertoo, että se ei rajaa ketään äitiä päivän ulkopuolelle tai määrittele kuka saa muistaa ketäkin äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen eronnut lapseni isästä, mutta hän edelleen muistaa minua äitienpäivänä jollain lahjakortilla tms. ja käydään porukalla syömässä. Minusta se tuntuu mukavalta ja on jonkinlainen palkinto tekemästäni työstä lapsemme hyväksi, kun sitä palautetta ei välttämättä vuoden aikana niinkään saa. Pakastekakkukin riittäisi minulle ja kaunis kiitos, mutta se ei vaan sopisi tämän miehen antamaksi lahjaksi lainkaan.

Vierailija:

Lainaus:

sillä minä en ole hänen äitinsä ja olen toivonut etten saisi mitään. Saattaa olla että loukkaantuisin jos saisin jotain pyynnöistä huolimatta.

osteta toisillemme lahjoja. Lapset muistaa, jos muistaa. Mutta jos ei sopimusta olisi, niin riippuu tilanteesta. Onko kakku lahjan korvike, vai itse tehdyn korvike? Jos lahjan, harmittaisi. Jos itsetehdyn kakun, ei harmittaisi. Ehkä pääasia olisi kuitenkin, että jotenkin muistaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat