Vierailija

Itselläni on poikia (vanhin 5v), jotka eivät ' turhista' hätkähdä. Ei ala itku heti jos kaatuu pyörällä, jos vaatteet likaantuu leikeissä tai jos joku toinen vahingossa kopsauttaa lapiolla.

Naapurin tyttö (4,5v) sen sijaan pillittää ihan joka kolhusta mitä sattuu. Edes autoon ei itse voi mennä, ettei vaatteet likaannu...

Kommentit (9)

Meidän tyttö ei ole hienohelma enkä ole sellainen itsekään. Jotenkin poikien riehuminen ja kurassa leikkiminen on hyväksyttävämpää kuin tyttöjen, ja tietyssä vaiheessa kun haluaa kuulua joukkoon tytöt alkavat matkia toistensa käytöstäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joskus oikein toivoo että olisi vähän enemmän tyttömäinen, ainakin vaatteiden suhteen, että äiti sais joskus pitää vähän prinsessana. Mutta kun ei niin ei. Eli olisiko enemmän luonnekysymys.

Meillä on kaksi tyttöä, toinen on juuri pillittäjätyyppi, itkee joka asiasta varmasti. Toiselle saa taas tulla vaikka mitä ja tuumaa vaan, että oho! Kasvatus on samanlainen.

Mutta tuo pillittäjä on tytöista se joka kuitenkin remuaa poikien kanssa ja innostuu jalkapallosta jne. Toinen taas tykkää prinsessoista ja baletista jne.

Osittain tämä on varmaan kasvatuksen syytä, koska itse rakastan kaikkia prinsessajuttuja ja olen itse alusta asti aina valinnut vaatteet ja muut jutut tosi tarkkaan, kun ne korostavat vain entisestään tyttäreni söpöyttä =)

AP, meitä on siis moneen junaan! Tyttären saaminen oli minun unelmani ja nyt olen ikionnellinen kun saan elää unelmaani enkä aio rajoittaa prinsessaleikkejämme, vaikka se sinua vaivaisikin. Enhän minä myöskään tule arvostelemaan sinun tapojasi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat