Seuraa 

Minulla on puolivuotias poika, joka on itse lopettanut rinnan imemisen. Olen nyt antanut pelkkää korviketta muutaman päivän. Poika syö jo 4 kiinteää ateriaa päivässä. Onko korvike pakko lämmittää joka kerta vai voiko antaa huoneenlämpöisenä?? Nyt varsinkin, kun ikenet kutiaa niin joisi maidon mieluummin huoneenlämpöisenä. Kiitos vastauksista jo etukäteen!!

Kommentit (3)

Kyllä meillä on varsinkin reissussa annettu huoneenlämpöistäkin, mitä sillä on väliä? Meillä vaan ei oikein maistu, jos ei ole lämmintä.

Meillä kans puolivuotias poika ja olen huomannut, että hampaita tehdessä ei lämmin ruoka tai maito maistu. Olen tarjonnut molemmat huoneenlämpöisenä ja maidon jopa hieman viileämpänä. Jääkaappikylmä hedelmäsose maistuu hyvin, mutta tuntuu jotenkin karulta tarjota esim. liharuokaa jääkaappikylmänä. En ole kokeillut, mutta selkeesti hampaiden tulon aikana kylmähkö ruoka on parempi meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllähän sitä voi antaa vaikka jääkaappikylmänä, jos lapsi vaan juo. Siitähän se lämmittäminen johtuu että korvike olis mahdollisimman lähellä äidinmaitoa.

Tipy

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat