Seuraa 

Meillä 1,5 vuotias tyttö aloitti tammikuussa päiväkodin ja jotain kivaa haluaisin antaa hoitajille kun aloittaa kesäloman.

Kun aikaisempaa kokemusta ei ole, niin olisi kiva kuulla että mitä heille yleensä annetaan? Tai mitä olette antaneet?

Kommentit (4)

meillä poika on perhepäivä hoitajalla ja ajattelin tässä kesän korvalla viedä ISON kukkakimpun hoitajalle.

poika on ollut nyt 2kk hänelle hoidossa ja emme olisi tämän 2kk perusteella voineet parempaa hoitajaa pojalle saada!

Mieluisimpia lahjoja ovat sellaiset, jotka eivät jää nurkkiin pyörimään ja pölyä keräämään. Sellaisia ovat vaikkapa kukat tai suklaa tai muut herkut. Kurjimpia ovat epämääräiset koriste-esineet jotka eivät sovi omaan tyyliin ja sisustukseen ollenkaan. Ette varmaan uskokaan miten monia eriparimukeja kaapeissamme pyörii, eikä ikinä tule käytettyä - joskus vien niitä kirpparille.

Mieleenpainuvimpia lahjoja on ollut (kuohu)viinipullo, tomaatintaimi (omaan pihaan istutettavaksi) ja vanhempien lapsen kanssa tekemä kortti, jossa oli valokuvia ja lasta oli haastateltu että millainen ope on - se kulkee yhä portfoliossani mukana!

Pakkohan ei ole antaa mitään, mutta minä ainakin ilahdun siitä, jos vanhemmat arvostavat minua ja työtäni niin, että haluavat jotakin konkreettista antaa muistoksi.

T. Ankkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

rkuksi. Esim. nyt kun tulee kesän uudet mansikat, niin joku ihana marenkitorttu ja siihen tuoreet mansikat, tmv. Muistamisen ei ole välttämätöntä olla myöskään just kevätjuhlapäivänä, voi olla ennen tai jälkeen, miten haluat. Varmasti hoitajat ilahtuu, oli se koska vaan.

puna - tai valkoviinipullot, ovikranssi, mausteyrtti ruukussa (voi laittaa kesäksi pihalle, parvekkeelle, jos sellaista ei ole menestyy sisälläkin esim. rosmariinia), jne.

Vaihtoehtoja on vaikka kuinka.

Mä ajattelin laittaa itse graavilohta ja ostan noi leivät. Meillä on monta hoitajaa ja poikamme on vain osa-aikaisesti hoidossa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat