Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli siis onko sinulla enemmän varallisuutta kuin lainaa?

Mulla ei ole omaisuutta, mutta toisaalta ei ole kyllä varallisuuttakaan, joskin kyllä irtaimistoni varmasti enemmän arvoinen on kuin tämänhetkinen Visa-saldoni...

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Velaton melko uusi auto, velaton aso-koti, maata n.60 000e arvosta ja reilut 10 000e pankissa löytyy eli rikkaita emme toki ole. Toisaalta olen tyytyväinen, koska olen itse saanut tuon kaiken 29v:nä kasaan. Muistan vielä, kuinka opiskeluaikoina näin nälkää eli nyt osaan arvostaa tätä vähäänkin :)

asunnon arvo on isompi kuin mitä siitä on lainaa, tosin vähän yli puolet asunnon hinnasta on lainaa vielä. Auto on kokonaan oma, ja pikkuisen rahastosijoituksiakin löytyy

meillä on jokunen kymppitonni säästössä, ei nyt mitään ihmeitä, mut lainaa en ollenkaan.. en kyl koe kuuluvani omistavaan luokkaan kun ei omisteta kun tuo yks rahasto ja pari vuotta vanha auto :D

Juu, kuulun kyllä. Omaisuutta on, mutta on kyllä velkaakin. Näinä aikoina usein kyllä mietin sitä, että tuo omaisuus on kirjanpidollista ja velka todellista.

Suunnitelmat on kyllä vähin erin kasvattaa omaisuutta näin alkuunsa ja jossain vaiheessa sen tuottoakin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat