Vierailija

Kerroin miehelleni joka sanoi että hän ei koskaan nosta sillä tavoin sillä on huomannut että vauva ei pidä siitä ja hänen mielestään minun nostamistyylini on hänestä näyttänyt pahalta. Ei vaan ole mies uskaltanut sanoa sitä minulle.

Itkin koko eilisen illan kun mietin että jos olen satuttanut vauvaani! Olenko jo voinut aiheuttaa ihan jonkun vammankin kun kuulin sen naksahduksen peräti kahdesti? Kysynkö lääkäriltä?

Tämän jälkeen en kyllä voi enää uskoa mihinkään äidinvaistoihin! Taitaa olla ihan luonnekysymys kuka tajuaa ja aistii mitäkin. Mieheni ymmärsi lopulta vauvaani paremmin. Hän vielä sanoi että vauva alkoi heti itkeä jos häntä yritti nostaa sillä tavoin joten mieheni lopetti heti. Minä pässi sen sijaan en tietenkään tajunnut mitään. :,-(

Kommentit (15)

Eihän vauvan nostamisessa ja kanniskelussa oikeastaan muuta tarvitse muistaa, kuin että päätä (eli oikeammin niskaa) pitää tukea. Pää on niin painava suhteessa niskalihaksiin, että ilman tukea pää retkahtaa taakse. Ja siihen tosiaan riittää vaikka kaksi sormea pään takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

juuri esim pukiessa ja nostaessa. olisipa itselläkin vielä moinen äidinvaisto ja suojeluvaisto kuin sinulla. nyt on niin paljon huolettomampi kun nuo leikki ikäiset könyävät ja kolhivat itseään päivittäin riehuessaan

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat