Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Millainen se on?

Sivut

Kommentit (32)

Sileä kultainen kolme pientä timanttia tähtiupotuksella.

Katselin vaikka millaisia ja kalliitakin, mutta aina vaan palasin tähän samaan. En tykkää sormuksista joissa on ulokkeita ja se näyttää kihlan kanssa kivalta.

Mies kyllä huokasi helpotuksesta kun kuuli hinnan. Kävin yksin valitsemassa sen ja mies kaiverrutti tekstin ja maksoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin ihan raunioina, mutta löytyi ja pienensin sen saman tien. Maailman kaunein sormus, usein ihmiset ihailee. Hyvää mainosta kyseiselle pienelle kultakaupalle =))

Sukulainen, kultaseppä, teki sen toiveideni mukaisesti. Sain " vähän" sukulaisuus alennusta.. ;) Kaupassa moinen ois maksanut vähintään 3-4-kertaisesti.

Minä halusin, että meillä on samanlaiset sormukset, joten en saanut toivomaani vähän leveämpää Kalevala Korun samantyyppistä sormusta. Maksoi muistaakseni n. 70 euroa.

Toisaalta siitä on jo yli 10 vuotta aikaa (n. 20000 mk tuolloin siis), eipä tulis nyt laitettua tosiaankaan mihkään sormukseen noin paljon rahaa... mutta nätti se on ja lopun elämääni sitä ylpeänä kannan! Suuret timantit siinä on.

sileä,aika paksu sormus jossa 5 pientä upotettua timanttia. Hinta oli euroissa alle 200,koska osuin kultasepänliikkeen loppuunmyyntiin :)

Nyt kun 5. hääpäivä lähestyy, mielisin kolmatta sormusta kihla- ja vihkisormuksen pariksi...

vihki- ja kihlasormuksista yhdistämällä. Ei maksanut paljoa mutta on sitäkin arvokkaampi ja rakkaampi minulle. Kullassa on timanttileikkauksia, joihin voi sitten joskus istuttaa pieniä timantteja, jos niitä joskus alan kaivata...

.. tai siis itseasiassa vihkimisen jälkeen kun ei kyennyt siinä alttarilla oikein sormusta vielä tunnekuohuissaan tutkimaan.

Upea sormus, yksi 0.58 ct hyvälaatuinen timantti. En tiedä kuinka paljon maksoi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat