Seuraa 

jos en imettäisi? imetän nyt, mutta lypsän myös ja lämmitän sitten varsinkin yöaikaan. oma äitini " paasaa" kaiken aikaa siitä kuinka imetys laihduttaa. joo tiedän että laihduttaa ja onhan se helpompaa imettää kuin lämitellä pulloja. äitini myös kertoilee jatkuvasti kuinka hänen siskonsa imetti kaksosiaan yli vuoden ikäisiksi. en jaksa kuunnella hänen ohjeitaan vaikka hyviä ovat ja hyvää vain tarkoittaa. mutta samaa kuunnella joka päivä... juo vettä, syö pieniä makupaloja ja juo ja juo ja juo.

Kommentit (5)

tee niinkuin itse koet hyväksi sekä lapsellesi, että äitiydellesi :-)

olen kovasti yrittänyt pysyä irti kaikista imetyksestä koskevasta....

mietin samaa kuitenkin kuin edellinen vastaaja.....olen kironnut sen tuhat kertaa lähtiessäni pulloa lämmittämään, kuinka mukavaa olisi jos pystyisi vaan imettämään ja nukahtaa siihen samalla.

Sattumien kautta en pystynyt imettämään kuin esikoista, puoli-imettämään keskimmäistä....ja tämä viimeine ei saanut mitään, joten sanoisin kokeneeni kaiken ;-) Ja kyllä se imetys kuitenkin on varsinkin yöllä helpompaa kuin pullo ruokinta........

Et todellakaan olisi huono äiti!!! Eihän se äitiys imetyksestä ole kiinni, todellakaan! Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. Itsekin olen ajoittain miettinyt että jos siirtyisi pulloruokintaan mutta poika kun ei suostu pulloa ottamaan niin sitten millään.. huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihmettelen vain tuota, että yöaikaan annat lypsettyä maitoa ja lämmität sen. Eikös se juuri öiseen aikaan olisi yksinkertaisinta vaan lykätä tissi suuhun eikä touhuta pullojen kera jos maitoa tulee (siis jos äiti ruokkimassa)? Siis en tarkoita loukata (täällä kun ajoittain ihmiset ottavat nokkiinsa etenkin imetysasioissa) vaan minua vaan kummastuttaa tuo kun kuulostaa hankalalta ja samalla siis kiinnostaa miksi (utelias luonne).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat