Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (8)

hienotunteisuus, ystävällinen kaikille, mutta silti osaa sanoa oman mielipiteensä, älykkyys, fiksuus, osaa ajatella minun tunteitani ja antaa minun vapaasti vaikka matkustaa siskoni kanssa=ei siis kahlehdi, kannustava ja upea myös sängyssä(sielläkin ajattelee myös minua)kotitöiden ja lastenhoidon suhteen osoittautunut 10++, (uskomaton mieheksi)Toisaalta myös mies, joka osaa laittaa rajat, päämäärätietoinen, jämäkkä. Hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihastelin häntä monta vuotta salaa, välillä jo painoin mielestäni ja seurustelin muiden kanssa. Kunnes sitten taas kohtasimme ja valloitin miehen hymylläni. Kuulemma näin.

Miehestäni on paljastunut vuosien mittaan yhä uusia ominaisuuksia, joita rakastan ja arvostan: kiltti, mutta napakka ja pitää kyllä puolensa tärkeissä kohdin, rauhallinen, järkevä, tunteellinen, fiksu, ajattelevainen, huomioi muut, hyvä keskustelija, hyvä kuuntelija, hyvännäköinen, seksikäs, hyvä sängyssä, haluaa minua, vaativasta työstä huolimatta asettaa minut ja perheen etusijalle..

Eikös kuulostakin aika täydelliseltä! Toki pari asiaa ärsyttää joskus, mutta kyllä niidenkin kanssa pärjätään!

Näyttää teoin, että me olemme tärkeitä, mutta silti huolehtii myös siitä, että tietyt omat jutut säilyy. Pidän siitä.

Se mihin aikoinaan rakastuin oli rauhallisuus ja samalla jämäkkyys ja sellainen varma ote elämään. " Tämän haluan tehdä ja sen teen" -ajattelu.

Ja pitkä, komea mieskin vielä. On minulla ollut matkan varrella kilpailijoita, mutta paikkani on pitänyt. Viimeisin yrittäjä oli kaverimme kaveri, joka yritti iskeä mieheni minun läsnäollessani. Saan siis olla aina hiukan varpaillani...hyvässä mielessä. :)

" Pahiksesta" sitten paljastuikin älykäs, ihana, kunnon mies. Ja nyttemmin paras mahdollinen isä meidän lapselle.

Tuohon vinoon hymyyn kuitenkin rakastun aina uudelleen joka päivä ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat