Vierailija

Te, joilla on normaali, lämmin ja persoonallisuudeltaan vakaa äiti, jolta koette saaneenne rakkautta: arvostakaa sitä, mitä teillä on. Minä ja moni muu olemme joutuneet rakentamaan minuutemme ihan muista aineksista kuin äidinperinnöstä.

Voin jopa sanoa, ettei minulla ole äitiä. En voi sanoa tuntevani lämpöä sitä ihmistä kohtaan, tuskin hänkään koskaan minua on rakastanut kovin paljoa. Inhoan hänen katkeruuttaan, negatiivisuuttaan ja syvään juurtunutta häpeäänsä, jonka tarttumisen itseeni olen todella joutunut väkisin estämään. Hän on nykyisin sairas, enkä tiedä, kauanko hän elää, mutten tule koskaan tuntemaan häntä eikä hän minua, vaikka luulee tuntevansa ja tuomitsee minut sen perusteella. Tämän asian kanssa minun on vain elettävä.

Kommentit (7)

äitini ei kyllä ole sairas,

mutta muuten suhde äitiini on olematon...

äitini lähti ollessani alle kouluikäinen,

tapasin kyllä säännöllisesti, mutta kunnon äitisuhde jäi muodostumatta!

vieläkään 3-kumppisenä en tunne äitiäni kunnolla,

asumme eri kaupungeissa...

toisaalta en jaksakkaan nähdä vaivaa että suhteemme paranisi!!!

tämän kanssa juu vaan elettävä!!!

Kaipaan äitiäni, jota en voi ikinä saada!

Äitini on alkoholisti. Lapseni eivät tunne edes häntä, itse en ole nähnyt kahteen vuoteen, en edes tiedä, onko yleensä hengissä!

Mutta silti kaipaan kaikkea hyvää hänessä, vaikka tiedän, ettei hän voi kuitenkaan kaipaamiani asioita ikinä antaa. En varmaan koskaan selviä tästä ikuisesta äidinkaipuustani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta hänen eläessään meillä oli hyvä suhde. Ei kuitenkaan sellainen, joka olisi korvannut äitini. Mutta toisaalta anoppini oli sellainen vanhanajan ihminen, joka ei pahemmin puhunut eikä hempeillyt! Hän oli vanhanajan työihminen.

Mun anoppikin on vähän sellainen viileä ja etäinen tyyppi. Toivoisin, että meillä olisi läheiset välit, haen kai hänestä (säälittävää kyllä) sitä äitiä, jota minulla ei ole. Naurettavinta kaikesta on, että huomaan olevani jopa mustasukkainen toiselle miniälle, jolle anoppi kyllä soittelee =O

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat