Vierailija

Olen seurustellut eri miesten kanssa ja nyt myöhemmin tuntuu pahalta, että olen uskonut vilpittömältä kuulostavaa miestä. Eräs selitti että vanha tyttöystävä vainoaa ja on aivan kamala akka. Siitä kertoessaan uskoin häntä ja menin juttuihin mukaan. Suhteen loppumetreillä paljastui muita epäloogisuuksia, huomionkipeyttä yhdistettynä vainoharhaisuuteen. Selvisi, että exän " voitko hyvin, mitä kuuluu?" tekstiviesti olikin todellakin vain tiedustelua siitä, onko mies nykyään paremmassa kunnossa. Oli kuulemma ollut samanlainen piilosairas jo heidän suhteen aikana.

Eräs toinen mies jonka kanssa seurustelin, hän oli väkivaltainen. Sairaalloinen mustasukkaisuus sai ikäviä piirteitä kun olimme menossa naimisiin. Mies selitti ettei hän ollut tuntenut näin aiempien kumppanien kanssa ja vain minä sain hänet raivoihin ja lyömään. Suhteen loputtua tämän miehen sisko kertoi, että veli oli ollut suuttuessaan jostain samanlainen, lemmikkieläimet olivat saaneet kärsiä jollei muita ollut lähellä. Minä olin siinä suhteessa liian kauan, koska uskoin että minun tarvitsi vain kehittää itseäni etten ärsyttäisi häntä.

Arvet näistä ovat vielä olemassa, haavat ei umpeudu koskaan.

Kommentit (1)

Yleensä mies sanoo, että ex haluaa miehen takaisin ja ärsyttävä tyrkky tms. Miksiköhän ex ei itse tiedä ollenkaan, että haluaa miehen takaisin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat