Seuraa 

huomasin tuossa kun kävin vessassa että valkovuoto oli vähän punertavaa ja sitten paperiin jäi pieni verinen limapala.. edellisyönä oli kovia supistuksia 2h, mutta ne loppuivat, eilen oli pitkin päivää muutama, mutta viime yönä ei ollut muuta kuin että reidet oli ihan tules, kääntymisestä ei meinannu tulla mitää.. nyt maha on vaan vähän kova ja arka, mut ei nyt ainakaan vielä oo ne kovat supparit iskeneet..

onko nyt synnytys sitten lähellä/käynnistyny?? vai onko tämä vaan jotain veristä limaa ja tässä voi mennä vielä päiviä??

oskupoitsu 40+3

Kommentit (4)

esikoisesta kaksi viikkoa ennen kun synty (rv:llä 38, synty 40+0),

hiukan olen odotellut et joskos pian tulis, mutta kun ei vaan siltä tunnu (voihan se olla et uudelleensynnyttäjällä ei mene samalla kaavalla, mulla kun on toi kohdunsuukin ollut jo muutaman viikon auki)..

mutta taitaa siis olla kovin yksilöllistä koska tulee sitten lähtö, joillain voi tulla piankin limatulpan jälkeen..

t. myös yksi jo kärsimätön ;) 40+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja mulla jo viime viikon to iltana ja pe limaista veristä vuotoa tuli, sen jälkeen tullut joka päivä väritöntä limaista vuotoa, mietin tosiaan silloin joko se limatulppa olisi vaiko sitten jotakin muuta...

Itselläni verta alkoi tulla silloin, kun esikoisen synnytys oli tosissaan käynnissä, mutta joillakin voi veristä vuotoa olla pari päivää (ehkä kauemminkin?). Synnytys siis lähestyy... Kai meillä molemmilla on vauvat sylissä viimeistään kahden viikon päästä : )

Nappi 40+4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat