Vierailija

Kaikki asiat mättää! Parisuhde natisee liitoksissaan, kun minä kärvistelen vauvakuumeessa jo toista vuotta.

Siis vauvaa ollaan jo toista vuotta " tekemässä" ja minä hermostun joka kuukausi kun menkat alkaa niin, että hyvä etten jojoon hyppää.

Ja sitten kaikenmaailman homssantuut saa vauvoja pelkästään ajatuksen voimalla. Vittu kun vituttaa!

Kommentit (4)

Oletko ajatellut tarkistuttaa kiertoasi? Itselläni oli ns. normaali 28 vrk:n kuukautiskierto ja olevinaan " bongasin" ovulaation jonnekin keskivaiheille. Sen päivän ympärillä puuhailtiin sitten tosissaan ja muuten oli laiskempaa. Viimein menin gynelle joka tarkasti kiertoani eli ultrasi parissa vaiheessa kiertoa. Toisella kerralla (kiertopäivä 20) totesi että minulla hyvät rakkulat, nyt kotiin vaan yrittämään ja siitä tärppäsi. Toista lasta ei " yritetty" vaan raskaus sai alkunsa ilman paineita.

En tietenkään väitä että olisi aina näin helppoa, muutenhan tässä maassa ei lapsettomuutta olisi, mutta syitä voi olla monia. Jos huolettaa, voi olla hyvä käydä ammattilaisen luona.

Stressi ja paine ovat raskaaksitulon pahimpia esteitä =(

uskon kyllä että olet ihan stressissä :( mutta älä vielä mene köyden jatkeeksi.

lapsenkaipuu on niin voimallinen tunne että se helposti imee itseensä koko muun elämän. mutta yritä pitää päätä sen verran pinnalla että näet realistisesti asiat niinkuin ne on, ja varaa miehesi kanssa aika lääkärin pakeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat