Seuraa 

Kommentit (7)

Siinä tapauksessa houkuttelisi.. En ole siihen sen paremmin perehtynyt, vaikka Jesperissä on tullut ravattua.. Meillä on tytölle se lila takki ja tykkään siitä kyllä tosi paljon. Ihanan kevyt ja varmasti voi pitää hiukan lämpimämmälläkin tuulisella ilmalla ja kauniskin vielä ;) Kosteussuojattu sitten erikseen, mutta tuo poikien malli taitaa olla samaa materiaalia kuin tyttöjenkin? Onkohan tarjous voimassa kaikissa Jespereissä..?

meillä on ollut pojalla viime talvena käytössä motion wearin haalari ja hyvä on ollut!!

olin halunnut ostaa pojalle motion wearin takin mutta koko pitäisi olla 92cm... tietty täytyy käydä katsomassa jos on kovin pieni kooltaan tuo 98cm niin sitten voisi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei,

onko niissä koko mitoitus tms. ongelmaa kun jo

tähän aikaan noin halvalla menevät ???

Motion Wear Haalaritkin lähtivät talvella pilkka hintaan

kun vyötärö oli liian tiukka.

Kertoisiko joku millaisia nämä takit ovat käytössä. Itse

niitä katselin ja minusta materiaali oli jotenkin heppoisen

oloinen. Värit olivat ainakin tytölle todella vaaleat joten

lähteeköhän tuosta materiaalista lika miten ???

Tulisiko joku kehumaan.... vai ????

ostin siis 118 cm pojalleni koon 110 cm joten kokomitoisus on todella reilu. Tuo oli musta juuri sellainen kivan kevyt ja ihanan raikkaan vaaleansininen, ja sopivan yksivärinen.

beige-vsin ja toisin päin. Kokoja paljon, suurin 140. Mitoitus oli minun silmiini ihan ok, mutten ostanut, koska tosiaan heppoisen tuntuista kangasta. Kaipa menisi kevyenä tuulitakkina, muttei tarvetta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat