Vierailija

Mulla lista pitenee päivä päivältä:

- alkanut tupakoida 8 v:n tauon jälkeen

- ei laita astioita tiskikoneeseen vaan jättää aina tiskipöydälle

- ei tee mitään kotitöitä automaattisesti, aina pitää pyytää (ollaan oltu 17 v kimpassa!)

- kuorsaa niin prklsti

- ei koskaan pese p-viiruja vessanpöntöstä

Prkl, että vituttaa! Olen alkanut tosiaan miettiä JSSAP-lausahduksen syvintä olemusta...

Kommentit (3)

se jää aina seistä töröttämään mun tielle! varsinkin jos oon jostain ihan random-seikasta hermostunut (en edes välttämättä miehelle vaan muuten) ja yritän purkaa hermojani vaikkapa rivakkaan siivoamiseen, niin se tulee aina mun tielle seisomaan. hymyilee siinä rauhaa rakentavasti, saattaapa levitellä käsiäänkin valmiina halaukseen. ja mä VAAN HALUAISIN PÄÄSTÄ OHI ETTÄ SAISIN TEHTYÄ SEN MITÄ OON TEKEMÄSSÄ!

lisäksi se jättää tyhjät paketit aina pöydälle. AINA, vaikka muut roskat meniskin roskiin. varsinkin voileipähommista jääneet paketit.

se on liian höveli suhteessa kavereihinsa. käytiin ostamassa keikkalippuja aika monta kappaletta (25¿/kpl) ja se ei saa rahastettua niitä kavereiltaan. joo maksatte sitten kun jaksatte, ei tässä mitään hätää, kato ne on kaikki niin luotettavia ja mä tiedän että ne kyllä maksaa.. JOO JOO mutta rupeis nyt sitten makseleen! kun meillä ois tässä hiukan menoja omastakin takaa.

myi vanhan atk-pöytänäs myös yhdelle kaverilleen ja toki reiluna lupailemassa että joo ilmanmuuta kyyti järjestyy kaupanpäälle.. MUTTA MILLÄS HELKKARI JÄRJESTÄT KUN EI OO AUTOO? kannattaisko luvata semmoisia asioita, jotka pystyy itse toteuttaan ilman että pitää joltain kolmannelta osapuolelta kitkuta autoja lainaks..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat