Seuraa 

Testasin juuri plussan ja hiukan kauhunsekaisin tuntein olen et miten sitä pärjää sit kolmen pienen lapsen kanssa... ennestään on viiden vanha tyttö ja kolmen vanha poika... LA olis laskurin mukaan 23.12, eli jouluvauva olis tulossa :) onks tääl mitn pinoa joulukuisille odottajille??

Kommentit (11)

Kävin jo vauvakuume-puolella hihkumassa onneani ja siirrynkin nyt tänne puolelle.

Meillä myös ennestään tytöt -98 ja -00 eli kolmas tulossa. Menkat niin epäsäännölliset että mitään varmoja laskelmia ei voi sanoa, mutta tämänhetkisellä tiedoilla ja tuntemuksilla laskuri antaisi lasketuksi ajaksi 22.12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kivaa, että on muitakin samanlaisessa tilanteessa. Minä plussasin sunnuntaina ja ennestään on tytöt 6/2000 ja 5/2004. raskaus oli yllätys , vaikka kylläkin ilmoinen sellainen.

ja jaksaminen kauhistuttaa, lapset ovat s. 94,97, 03 ja 05, nuorin ei ole vielä vuottakaan. Vahinko isolla V:llä. Lisäksi raskausajat ovat olleet kauheita ja vimeisessä synnytyksessä tuli komplikaatioita jotka voivat uusia. Laskettu aika (ehkä) 30.12 eli eilen tein testin. Maha on kipeä ja en saa nukuttua kun mietin miten pärjään. Tyhmää tän ikäisenä olla tämmöisessä tilanteessa (31 v)

Kiva kuulla että meitä on muitakin!

Tosi vilkkaat 2 mukeloa 0203 ja 0304 ennestään, mutta jotenkaan en osaa pelätä omaa jaksamistani. Ehkäpä nämä täystuhot ovat jo luoneet miulle sen verran pitkän pinnan ja hyvän kaaoksen sietikyvyn että en jaksa stressata siitä mitä tuleman pitää. Tiedän, että kaaos kodissa melko varmasti lisääntyy, mutta mitä sitten. Ei kaiken tarvitse olla niin tismalleen järjestyksessä tai aikataulussa =) Ainakaan meillä ei ole.. Eli otan löysemmin siivouksen ja kodin ylläpidon suhteen, ja keskityn sen sijaan muksuihin, ja omaan napaani, laiskottelen ehdottomasti jos siltä tuntuu! Meillä myös mies AINA töissä, käy kotona hätäseen nukkumassa, joten miun vastuulla on aikalailla talokin, mutta pystyssä toistaiseksi ainakin vielä pysynyt =) Vielä kun oppisin ottamaan ruoanlaiton ja leipomisen kanssa rennommin, mulla tahtoo olla se vika, että kaiken täytyy olla itse tehtyä, leivän, pullan ja jopa lasten keksienkin.. Joskus pääsisi helpommalla jos ostaisin vaikkapa edes peruna-sipulisekoitusta ja tekisin sen ruoan siitä. Mutta toisaalta, rakastan ruoanlaittoa ja leipomista, joten kapia sen voi lukea harrastukseksi :)

Elkää huoliko, vaan nauttikaa odotuksesta, lapsista ja ottakaa rennosti =)

Hinpu rv17

Meillä on ennestään tytöt -01 ja -04, ja kuukausi sitten huomasin, että yllätysvieras tulee itsenäisyyspäivänä kylään. Ei kyllä ollut missään tilauksessa tämä lahja! Nyt alkujärkytys on laimentunut ja jäljellä on huoli siitä, miten muksulauman, omakotitalon ja Kiinassa ramppaavan miehen kanssa selviää.

En kauheasti vielä jaksa toivoa kun viimeksi meni kesken eli rauhassa odotellaan mitä tuleman pitää. Kaksi neitiä 7/01 ja 3/03 odottavat kovasti vauvaa vaikka asiasta ei olla vielä mitään puhuttu.

Hyvää vappua kaikille! Sangriaa piti kavereiden kanssa nauttia mutta nyt saa jäädä väliin.

itseäni myös vähän jännittää tuo jaksaminen :)

mulla ennestään tytöt 7/02 ja 10/04 ja nyt rv 17+3

Kyllä jossain joulukuisille pino on kun selaat :) olen mielestäni sellaisen nähnyt.

T:Hexu

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat