Mulla hajoo pää täällä kotona. Kotona jo viidettä vuotta.

Vierailija

Ollaan sosiaalisesti aktiivisia, käydään kerhoissa ja pihapiirissä on seuraa, mutta en vaan jaksa. En jaksa tätä jatkuvaa marinaa ja kitinää. Lapset ei oo koskaan tyytyväisiä. Koko ajan jompi kumpi huutaa ja kierre on valmis, kun lapset tappelee ja huutaa niin ite oon niin rikki etten jaksa tehdä niitten kanssa mitään. Lapset 2v ja 4v. Asiaa ei auta yhtään se, että lähtisin töihin, sillä työpaikkani on eskari (mahdollisesti joku myy ryhmä kun töihin palaan). Tällä hetkellä tuntuu, että en jaksa lapsia missään enkä koskaan, en jaksa kuunnella niiden hälinää ja huutoa. Pelkään, että olen vielä enemmän rikki jos menen töihin kuuntelemaan lasten huutoa ja illalla kotona sama jatkuu. Kotona on kuitenkin rauhallisempaa.

Kommentit (1)

Vierailija

Pitäisiköhän sisnun vaihtaa alaa? Ryhdy vaikka siivoojaksi, varmaan vähemmän rasittavaa. Itse väsyin kotona oloon reilun 5 vuoden jälkeen ja menin töihin (toimistotyö) kun lapset olivat 5 & 2 v. Oli kyllä aivan oikea päätös, olin aivan hajoamispisteessä kotona. En jaksanut enää yhtään vastoinkäymisiä, karjuin lapsille jatkuvasti, he tappelivat ja kitisivät koko ajan, oli semmoinen tunne että kohta päässä pimahtaa. Onneksi pääsin pois siitä h*****stä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat