Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eikö olekaan vielä pinoa marraskuisille? Kaikki taitavat olla ulkoilemassa ja nauttimassa kauniista ilmasta.

Käväisin eilen ystäväni luona - hänkin on raskaana ja kävimme erittäin terapeuttisen ja pitkän keskustelun miehistä... Kuinka samanlaisia he kaikki ovatkaan - muistelin tässä viikon takaista kriisiäni kun olin jo muuttamassa eri osoitteeseen huomionpuutteen vuoksi. Ystäväni oli tuntenut kuulemma raskauden alkuaikoina samanlaisia tuntemuksia ja raivontunteita miestä kohtaan. Totesimme sitten että se lienee ihan normaalia tässä vaiheessa :)

Olemme yhdessä mieheni kanssa haravoineet tänään koko pihan, mies laittoi ruokaa ja ajeli ympäri kangaskauppoja kanssani päivällä sanomatta yhtään poikkipuolista sanaa - edistystä :) Ilmeisesti hänkin oli keskustellut raskaana olevista naisista ystäväni aviomiehen kanssa kun he eilen saunoivat pihasaunassa olutta juoden aamun tunneille saakka. Terapiaa puolin ja toisin.

Huomenna olisi ohjelmassa vappumarkkinat ja kummipojan synttärit. Mahtaa olla raskas vappu juhlijoille kun on juhlittavana pe-la ja sunnuntai-illat. Itsellä on semmoinen tasaisen krapulaisen tuntuinen olo koko ajan - söin äsken grillikylkeä ja valkosipuliperunoita ja se varmasti kostautuu illan mittaan :(

Käväisin aamulla kampaajalla, minulla on pitkät, paksut hiukset - tai siis oli.... kampaaja oli nuori tyttönen ja annoin hänelle vapaat kädet leikata nuorekas kesätyyli... Kauhuissani katselin kun pitkät hiukseni putoilivat olan yli lattialle. Iästä lähti toivottavasti vähintään 5 vuotta hiusten mukana pois mutta oudolta tuntuu kun on niin kevyt olo. Kai tähän tottuu - ja kasvaahan ne takaisin ajan myötä. Pitää kai sitä uudistua joskus.

Mies on houkutellut minua American Car Show:hun huomenna mutta jotenkin tuntuu ettei välttämättä innosta. Meillä on semmoinen jenkkiauto vm -69 tuolla tallissa purettuna palasiksi ja ilmeisesti täytyisi hakea lisäinspiraatiota messuilta. Sen verran olen antanut myöten auton suhteen että olen lupautunut ompelemaan penkinpäälliset ja verhoilut sitten kun se on ajankohtaista - ensi talven aikana ehkä. Sain sillä varjolla ostettua uuden ompelukoneen :)

Vaan nyt täytynee lähtä tekemään täytekakkua huomista varten - mukavaa illan jatkoa kaikille.

:) MrsCruiser 10+2

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat