Vierailija

Älkää hyvät nuoret naiset menkö naimisiin ja hanki lapsia liian nuorena. Vasta kolmekymppiset on ehkä saaneet kokea vapautta ja itsensä etsimistä, jotta he voisivat tietää mitä haluavat ja uskoa tämän suhteen olevan kaiken arjen arvoinen. Muuten käy helposti huonosti, koetaan olevan sidottuja ja vieras huuma vie mukanaan. Toki niitä harvoja poikkeuksia on, mutta jo korkeat avioerotilastot nuorina naimisiin menneiden keskuudesta kertonevat jotain tästä.

nim. tämän karvaimman kautta kokenut

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta tunnen monta tällaista pariskuntaa. Sekä lestadioilaisia, adventisteja ja muslimeja. Siksi kysyn, mutta vastata et ilmeisesti halua, eikä luonnollisesti ole pakko;).

Mä en tiedä mistä vapaudesta puhutaan tai huumasta, mutta kun elää 20 vuotta fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa niin perhe tuntuu vapaudelta. Onnellisia siis ollaan miehen kanssa näidenkin vuosien jälkeen ja kolmas tulossa : )

Ja itse uskon vääriin ja oikeisiin kumppaneihin, en niinkään syyttäisi nuorta ikää . Toki ikä voi vaikuttaa siihen, että ei osaa vielä arvioida puolison oikeita ominaisuuksia, vaan kiinnittää huomion epäolennaisuuksiin. Vanhempana jo esim. tietää, että jos miehen kanssa ei löydy myös ystävyyttä, tulee elo myöhemmin olemaan vaikeaa.

Itse en enää pelkää sitoutumista, ja syynä on se, että löysin elämääni muutama vuosi sitten miehen, jonka seurassa minulla on aina hyvä olla (ja hänen hyvä minun seurassaan). Vielä ei 30v ole mittarissa lähelläkään, mutta ei tässä enää auta arpoa ja pelätä, kun kaikki on sujunut näin kivasti.

Hauska kevättä ap:lle, ja ikävää, että sinä et löytänyt itsellesi vielä hyvää kumppania.

Itse tapasin mieheni 18-vuotiaana, eka lapsi 23-vuotiaana. Yhteistä taivalta kesti kymmenen vuotta, sitten miehellä rupesi kaivelemaan elämätön nuoruus. Tai pikemminkin se, että olin hänen ensimmäinen tyttöystävänsä ja seksikumppani. Liki 30-kymppinen ja ei mitään kokemusta kuin minusta. Alkoi siinä vaiheessa kiinnostamaan ruoho aidan toisella puolella... :(

Tänä iltana täällä on varmaan niitä poikkeuksia, ne vapaudenhaluiset liian aikaisin vakiintuneet ovat nyt kaupungilla etsimässä sitä kadonnutta nuoruuttaan...=(

mutta käy sitä vanhemmillekin. Itse oon mennyt 19vuotiaana naimisiin, no en vieläkään ole kuin 23vuotias mutta päivääkään en ole katunut, on kaksi lasta. Jos ihmisestä tuntuu, että haluaa lapsia ja naimisiin niin en mä ketään kiellä, kyllä sekin voi onnistua! Ei se kuulkaa iästä ole kiinni!

eipä oo tehnyt miele kaupungille tänään lähteä, se vähän harmitti kun mies on töissä niin en päässyt combattiin tänään, kun piti olla lasten kanssa kotona, mutta keskiviikkona sitten pääsen :) Siinä mun vapauden ja " nuoruuden" kaipuuni kun haluan, että mulla on hyvä kroppa :p :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat