Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

avioitumaan yh:n kaanssa????

Sivut

Kommentit (34)

Ystävälläni on vaikeasti vammainen lapsi, ja hän tapasi ihanan miehen jo vuosia sitten, ja tämä mies jaksaa olla isänä sille vammaisellekin lapselle, ja kohtelee häntä ihan mahtavasti, vaikka arki on välillä todella rankkaa heillä. Niin ja vaikka ovat saaneet yhteisiäkin lapsia, ei tuo mies millään lailla syrji tätä vanhinta ja todella vaikeaa lasta.

Eli voisinpa melkein sanoa, että hienoin tuntemani mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

yh:t on aneemisia munahaukkoja, pahimmillaan :(

tunnen sellaisia... sääliksi käy... kun jälkiabortti ei oo mahollinen :(((

ja ap:lle: vaikka se naapurin yh-muija onkin niin paljon paremman näköinen kuin sinä, koittaisit silti peittää kiukkusi etkä mesoisi yh:jista täällä kuin joku kivikautinen harppu. Voin vain kuvitella, miten huonosti sulla menee, ja mieskin taitaa vilkuilla sinne naapurin puolelle vähän liian tiuhaan.

Harva mies nyt ottaa itselleen yh:ta, jos elämän tärkeimpinä asioina ei ole perhe. Minä ainakin törmäsin yh:na mitä hienompiin sivistyneisiin ja fiksuihin miehiin, jolla oli todellakin sydän paikallaan. Eivät ole ihmisiä, jotka haluavat kiiltokuvaelämää. Eivät elä kulisseissa vaan nauttivat aidosti ja oikeasti tästä elämisen makuisesta elämästä.

Mä valkkasin noin 10 upeasta miehestä yhden itselleni, kaikki olivat hienoja akateemisia miehiä, jotka olisivat hyväksyneet täysin minut ja lapseni. Nyt minulla mitä mainioin mies ja lapsella isäpuoli, joka on hälle tosi rakas.

Olin yh, ja löysin lehti-ilmoituksella ihanan miehen, rehellinen, luotettava ja ihana tavallinen mies. Sanoi ettei ole koskaan pitänyt lapsista, mutta kas kummaa, loistava (joskin liian tiukka) isäpuoli ja nyt meillä myös yhteinen vauva, jota tämä entinen lastenvihaaja ruikutti pitkään ennen kuin suostuin. Mutta unohda baarit, kokeile nettiä!!!

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

ja ap:lle: vaikka se naapurin yh-muija onkin niin paljon paremman näköinen kuin sinä, koittaisit silti peittää kiukkusi etkä mesoisi yh:jista täällä kuin joku kivikautinen harppu. Voin vain kuvitella, miten huonosti sulla menee, ja mieskin taitaa vilkuilla sinne naapurin puolelle vähän liian tiuhaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat