Seuraa 

Uskomatonta, mutta totta. Liekö jotain hormonaalista vai onko muitakin?

Toisaalta tekisi mieli jättää ehkäisy kokonaan aloittamatta ja antaa pikkukolmosen tulla kun on tullakseen. Ja toisaalta järki sanoo ettei missään nimessä. Onko muita asiaa pohtivia?

Kommentit (3)

Minulla oli varmaan " vauvakuumetta" jo odotusaikana ja pojan synnyttyä kuume vain kasvoi. Itselläni kuume on enemmän kuumetta raskausaikaa kohtaa. Minulla oli niin ihana odotusaika, että sitä kaipaan ja kuumeilen. Ykkönen on nyt 7kk ja kakkonen tilauksessa. Toivottavasti pääsen kohta kuumeesta!

kyseessä ei kyllä voi olla vauvakuume, koska sinulla ON jo vauva. Minä koin samanlaisia tunteita kun tämä toinen lapsemme oli alta viikon. Halusin taas raskaaksi ja synnyttämään. En koe, että tunne olisi mitenkään vauvakuumeinen, vaan lähinnä raskauden ihanuuteen ja synnyttämiseen liittyvää kaihoa. Ja sitä, että haluan kolmannen lapsen. Ehkä siis pikemminkin lapsikuumetta ainakin minun kohdallani.

Mutta muuten kyllä, tunnen voimakasta tunnetta kolmannesta lapsesta. En itse asiassa ole varma vaikka jo odottaisin häntä, on ollut oireita ja haamutesti. Toinen lapsemme on nyt 2kk ja ikäeroksi tulisi 10kk. Mietinkin, että kohtalo kaiketi vähän temppuilee kanssani, kun niin kovasti halusin raskaaksi. Nyt saan elää hetken siinä ajatuksessa, että ehkä tulinkin heti raskaaksi. Voi tosin olla, että enemminkin olisi kyseessä ehkä varhainen keskenmeno.. Tiedä häntä, mutta ensi perjantaina on lääkäri. Varmistunee silloin.

Voimakkaasti hormonaalista tämä ainakin oli alussa. Koska nyt kun tämä 2kk on kulunut, on tunne helpottanut. Aloitin pilleritkin tuossa, mutta ilmeisesti ovulaatio oli ollut jo ennen sitä.

Mutta jos tuolta tuntuu teistä molemmista, niin tottahan toki sitä kannattaa jättää ehkäisy ottamatta. Antaa luonnon päättää asia. Imetät mahdollisesti, joten se ainakin yleensä ehkäisee myös.

Ihanaa vauva-aikaa teille ja onnea mahdollisen kolmosen yrittämiseen! :)

t. Mikaela ja tytöt 2v2kk ja 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla oli samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla kun vauvani oli kolme n viikon ikäinen.Sanoin miehelleni aamulla kahvipöydässä että kyllä meidän vielä yksi vauva täytyy saada.Ajattelimme että tämä(kolmas) lapsemme olisi viimeinen.Mieheni meinasi vetää kahvin henkeensä ja katsoi minua silmät pyöreinä kauhuissaan.

Ehkä se omalla kohdallani oli sellaista kaihoa ettei saisi kokea raskautta,synnytystä ja vauva-aikaa uudelleen.On se vaan Luoja luonut ihmeellisesti meihin sellaisen vauvan kaipuun.Vaikka raskausaikana oksensin ja olin pahoinvoiva kahdelta ensimmäiseltä lapselta kolme kuukautta ja kolmannelta puoleen väliin saakka.Ensimmäisen lapsen jälkeen oli lapsivuodemasennus.Ja kolmas lapsi valvotti 10kk.Silti haluaisin vielä neljännen lapsen.Rakastan lapsia valtavasti.En ole vielä saanut miestäni ymmärtämään kuinka ihanaa olisi saada kaveri nuorimmalle lapsellemme.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat