Vierailija

Muutamme ehkä sinne asumaan alkusyksystä ja nyt mietin millainen paikka se on, en tunne kaupunkia yhtään ja asuinpaikka pitäisi nyt valita. Kertokaapa asiasta tietävät, kannattaako sinne muuttaa?

Sivut

Kommentit (30)

me itsekin ajateltiin. Mutta kovin montaa kertaa ei jaksaisi muuttaa lyhyen ajan sisällä. Mutta ehkäpä nyt tästä rohkaistuneena uskallamme ottaa asunnon vastaan, hintakin kun on kohdallaan. Ehkäpä näemme sitten siellä kesän loputtua ;)

T:ap

ja iso kiitos vastanneille

Vierailija:

Lainaus:

Ainahan siitä vuokra-asunnosta pääsee muuttamaan, jos ei miellytä.

ap vielä jatkaa, että tuo asunto houkuttelee edullisuudenkin vuoksi. Olemme tässä kauhistelleet Joensuun vuokrahintoja, kun tällä hetkellä asumme todella pienellä paikkakunnalla niin olemme tottuneet hieman halvempiin asuntoihin. Vaikka töitä siis tiedossa siellä Joensuussa niin jotenkin hirvittää maksaa jopa pari-kolme sataa enemmän samankokoisesta asunnosta kun meillä nyt on

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sitten pitänee hankkia se plussakortti tms. jos tuonne päädytään. Nämä palvelut kyllä kuulostaa sen verran hyvälle että tuonne voisi muuttaakin, ei kai siellä nyt ihan kauheaa voi koko ajan olla

Vierailija:

Lainaus:

S-ketjun kauppaa ei ole, Prisma Kajaanintien varressa taitaa olla lähin S-bonusliike Siihtalan ABC:n ohella.

yksi paikka olisi juuri tuolla kerrostaloalueella, käsittääkseni kuitenkin se omakotitaloalue alkaa aivan siitä vierestä. Hankala, kun ei pääse paikan päälle katsomaan, kun asuu itse toisella puolen Suomea. Toisaalta olen aiemminkin asunut " huonomaineisella" alueella joka paljastuikin aivan rauhalliseksi ja mukavaksi.

kuulostaa kyllä todella hyvälle. Onko siellä apteekkia vai pitääkö mennä kauemmas? Ja mitä ruokakauppoja siellä on? Että pitääkö vaihtaa s-bonuskortti plussakorttiin vai löytyykö molempien ryhmien kauppoja?

T:ap, joka kiittää vastaajia

Itse asunut kolmessa eri osoitteessa Rantsikassa, ja mummoni asuu vieläkin. Utra on nykyään pahamaineisempi kuin Rantsikka... Eikä siellä pulsuja hillu ostarilla tms. jos sitä pelkäät. Venetie on Rantsikan " pääväyliä" , sen keskellä on pieni lähikauppa. Ostari on n. 500m päässä isomman tien varrella, samoin kuin uimahalli, kirjasto, päiväkoti jne. koulut. Itse asun nyk. Jyväskylän Huhtasuon vieressä, se se vasta onkin pulsualuetta. Ei uskalla vaunuilla edes käydä ostarilla kun on niin paljon laitapuolen kulkijoita pörräämässä kapakan ääressä :(. Rantsikasta on hyvät pyörä- ja autotiet joensuuhun, bussit kulkee hyvin Venetieltä. Rauhallista aluetta (jos ei ole tummaihoinen :P). Kannattaa hyvinkin harkita! Apteekki, posti, pankki, kampaamo jne. löytyy.

Me asutaan Rantakylässä kerrostalossa, vieläpä aika lähellä tuota Venetietä=) Mä kuulin kanssa etukäteen, että täällä ois tosi rauhatonta, mutta ite en oo törmänny minkäänlaisiin ongelmiin, naapureitakaan ei nää paljon koskaan, mitä nyt meiän talossa koirien haukunta kuuluu toisinaan.

Niin, tuossa ihan vieressä on neuvola ja päiväkoti, niin ja palvelutalo=) Ostoskeskuksessa on K-kauppa, Sale, R-kioski, joku kangaskauppa ja partureita...ja varmaan jotain muutakin. Liikekeskuksesta löytyy pankki, posti, kela, apteekki jne. Ja tässä ihan lähellä on myös Siwa ja muutama muu K-kauppa, joissa tulee sillon tällön tarjousten perässä ravattua=) Jonkin matkaa tuonne Utraan päin on S-market, aika iso ainakin mun mielestä vieläpä...

Kouluja on lähellä ja päiväkoteja ja keskustaankin on vaan kolme kilometriä.

Mä oon ainakin tykänny asua täällä ja ihan pakko kehua sen verran, ett ainakin tuossa läheisessä Kelassa oon aina saanu tosi ystävällistä palvelua=)=)

Kai täällä kaikenlaista " ikävää" sattuu ihan niin kun muuallakin... Mut sen verran mekin ollaan varovaisia, ettei liiemmin jätetä mitään tavaraa yöks autoon ettei vaan kukaan intoudu viemään. Kaljaveikkoja täällä on varmaan siinä missä muuallakin, ite en oo kuitenkaan ikinä ees törmänny...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat