Vierailija

Meillä on ollut asunto myynnissä kolme kuukautta, tässä välissä vaihdettu kerran välittäjää. Kiinnostusta ei ole, vaikka välittäjät sanovat kohteen helpoksi myydä.

Eilen keskustelin asiasta naapurikaupungin välittäjän kanssa, sanoi, että on aivan ylihinnoiteltu. Olemme itse olleet samaa mieltä, mutta välittäjät (siis 2 kappaletta) ovat sitä mieltä, että hintä on kohdallaan. Se naapurikaupungin välittäjä sanoi, että joissain kaupungeissa on tapana hinnoitella liian korkealle, että saavat suuret palkkiot, viis siitä miten kauan myynti kestää.

Meillä alakis nyt olla kiire päästä asunnosta eroon (muutto ulkomaille), mutta mitä tehdä? Pitäiskö ottaa asunto pois myynnistä kokonaan vähäksi aikaa? Vai laskea nyt hintaa? Kaikki kolme välittäjää, joiden kanssa olen keskustellut, sanovat, että hinnanalennus ei ole hyvä vaihtoehto, kiinnostuneet jäävät vaan odottelemaan uutta alennusta. Harmittaa, että alkuun hinta on laitettu liian korkealle, mutta paikkakunnan välittäjät pitävät yhtä linjaa, kaikissa muissakin hintataso sama.

Kommentit (3)

Oikotielle saa nykyään helposti/edullisesti ilmoituksen ja kuvia voi liittää 9 + tuhat halutessaan.

Me myytiin just itse asunto ja säästettiin 7000euroa välityspalkkaa.

Koko ajan tiesi, kuka on käynyt kotonamme ja kuinka kiinnostunut oli. Välittäjät puhuvat ostajalle ja myyjälle mitä sattuu. = En luottaisi.

Paperitöitä oli säästöön nähden muurahaisenmurto-osa, joten sisustamme tai maksamme ostamamme asunnon varainsiirtoveroa tällä rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat