Vierailija

Meillä on kaksi pientä lasta 3,5v ja 2v. Meillä tvtä saa katsoa maksimissaan puoli tuntia päivässä. Nyt ei olla katsottu moneen viikkoon, kun on ulkoleikit maistunut iltaisin. Anoppi jaksaa joka kerta kun nähdään muistuttaa miten jonkun tutkimuksen mukaan alle 3v ei saisi katsoa tvtä yhtään! Selitän aina ystävällisesti, että meillä on se kyllä mielestäni aika vähäistä ja lapset puuhaavat monta tuntia päivässä ulkona ja paljon muuta virikkeellistä, askartelua, lukemista ym.

Noh, tänään on ollut meillä hirmuisen kiva päivä! Aamulla käytiin markkinoilla, ostettiin lapsille pallot jne, tehtiin kotona yhdessä ruokaa, nukuttiin porukalla päikkärit ym.

Nyt illalla päätettiin, että käydään perheenä pyörillä hakemassa kioskilta joku kiva lasten elokuva ja vähän popkorneja. Mennään porukalla kaikki peiton alle ja katsotaan yhdessä... Lapset oli tosi innoissaan! Esikoinen pyöräili yht. 5km matkan kioskille ja takaisin! Noh, kioskilla törmättiin anoppiin... Kyseli siellä sitten mitä me kioskilla. Kerrottiin suunnitelmasta. Alkoi kovaan ääneen sättiä minua, miten vaarallista lasten silmille ja aivoille on JATKUVA tvn katselu ja että näin kauniilla ilmalla pitäisi muutakin kivaa keksiä. :( (noh, kello oli kuitenkin jo seitsemän..)

Meni vähän maku koko illasta kaikilla. Esikoinenkin kyseli mikä mummia oikein vaivasi. Olenko tosi törppö miniä jos soitan anopille ja kerron, että hän loukkasi minua?

Kommentit (3)

yritätkö koskaan miellyttää ystäviäsi tai tuttaviasi? Eikös se ole niin, että jostain syystä meillä naisilla on tosi herkkä mieli anopin mielipiteille. Jos se olisi joku muu, emme korviamme lotkauttaisi. Eli tarkoitan anna anopin puheet mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Myöntele vaan kaikki mitä se sanoo ja tee kuitenkin niin kuin itse parhaaksi näet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat