Seuraa 

Hei,

tulin tänne kurkistelemaan kun näyttäisi vauva olevan tulossa. Vaikeaa vielä on asiaa uskoa, kun tällä kertaa tärppäsi huomattavasti nopeammin kuin viimeksi. Toivotaan parasta, että siellä tosiaan on ihana pieni terve vauva kasvamassa mahassa. Ennestään meillä on hieman yli 2v. poika.

Ollaan siis ihan aluillaan, eikä oikeastaan voi olla vielä varma mistään, mutta mielelläni silti vanhemmilleni ja sisaruksilleni kertoisin jo tästä mahdollisuudesta. Olisiko kivoja ideoita miten sen voisi tehdä? Välimatkaa on jonkin verran eli jos kasvokkain haluaisi kertoa, pitäisi joitan viikkoja vielä odottaa.

Yhtenä ideana oli, että lähettäisin kortin, jossa olisi joku kiva vauvan tulosta kertova runo. Tietäisikö kukaan sellaista kivaa runoa?

Miten ja koska olette itse kertoneet lähimmille ihmisille?

Laura_77 (4+6)

Kommentit (5)

Olin puhunut melkein kaikille jo yrityksestä (se oli virhe, koska meni 9kk ennen kuin tärppäsi ja joka kuukausi kaikki kysyi, joko joko joko. Rupes jo ärsyttämään). No, soitin heti äitille, isälle ja siskoille. Parhaille kavereille soitin myös samana päivänä. Muille kavereille kerroin 12. viikon jälkeen.

Tytteli-83 rv 33+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On vain jotenkin jäänyt tuo kertominen ja nyt ajattelin koittaa peitellä mahaa vielä äitienpäivään. Mulla on valokuva-albumi tekeillä ollut jo liki vuoden vanhemmilleni lahjaksi, olen siihen keräännyt lapsista kuvia sitä mukaa niitä on teetetty ja olen siihen liimannut myös vauva-ajan kuvia molemmista ja lapset ovat siihen piirtäneet ym. Nyt sitten ajattelin laittaa rakenneultrakuvan vauvasta albumiin ja kirjoittaa tekstin että tässä on lasten pikkusisko tai -veli, jonka odotamme syntyvän syksyllä. Sieltä sitten saisivat asian huomata. Rupeaa vain olemaan jo hankaluuksia mahaa peitellä, kun kuitenkin näemme vähintään kerran viikossa ja maha on pullahtanut jo aika lailla :) Mutta miusta tuo äitienpäivä vain olisi aika ihan päivä kertoa mukavia uutisia!

Hinpu 17+1

Kiitos Röllykkä06 linkistä ja kiitokset myös Hinpulle ja Hansu73 omista kokemuksista!

Hansu73, pahoitteluni tapahtuneesta :(

Äitienpäivä olisi tosiaan aika loistava ajankohta kertoa ilouutiset. Tulisi annettua hyvä äitienpäivälahja. Luulen vaan, etten jaksa niin kauaa odottaa. Enköhän siis paljasta asian tässä ihan piakkoin.

Laura_77 5+1

Ajattelin kertovani viikolla 12. Pari päivää ennen kuin olin aikeissa kertoa äidilleni, hän kuoli tapaturmaisesti. Nyt jälkeenpäin harmittaa ihan sikana, kuten arvata saattaa. Miksi olin niin ajattelematon, etten kertonut hänelle ensimmäisestä lapsenlapsestaan? Hän ei koskaan saanut tietää... Oli lapsellista ajatella, että " eihän mikään ole varmaa" . Ihan hyvin olisin voinut kertoa mahdollisesta keskenmenostakin, sitä vartenhan ne äidit on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat