Vierailija

Kommentit (28)

Ja ei se ihminen ole siinä ruumiissa enää kuoleman jälkeen, ruumis on kuori vain, mitä sitä säilyttelemään. Varsinkin, kun se ei edes säily...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan vaan mielenkiinnosta, sinäkö AP et kannata polttohautausta?

Jos, niin miksi?

Minä juuri polttohautasin isäni koska hän oli niin toivonut.

Jos toive olisi ollut tavallinen hautaus niin olisin toki noudattanut sitäkin toivetta.

alkoi jo ahdistaa että siellä maan uumenissa ahtaassa paikassa ruumiini mätänisi. Saa vaikka maha (viitaten yhden oliko 12? viestiin) niin suosin polttohautausta. Lapseni jos kuolisi (toivottavasti näin ei tapahdu 80 vuoteen) niin haluaisin hänen tuhkat säilyttää ja ne haudattaisiin yhdessä samaan paikkaan mun kanssa.

Polttohautauksen haluan itsekin. Mulla on muutenkin ahtaanpaikan kammo enkä tosiaan halua maata pimeessä ahtaassa arkussa toista metriä multaa päälläni, ajatuskin ahdistaa. Mielummin tuhkana minut voi haudata jos läheiset tuntevat tarvitsevansa jotain paikkaa mihin tulla minua muistelemaan.

säästää luontoa ja vie vain vähän tilaa hautausmaalta jos sinne päädyn. Tulevaisuudessa kenties polttohautaus ainoa sallittu, loppuu muuten tila hautausmailta

:P Onneksi isäni tuhkattiin. Ihan tarpeeksi saan vilunväristyksiä kun ajattelen mummoa, enoa ja muita ihania ihmisiä madonruokana ja mätänä.

(Sori, kaikki herkkätuntoiset. )

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat