Seuraa 

hei mammat!

piitkästä aikaa minäkin löysin taas tieni tänne kirjoittelemaan B-)

Ollaan lomailtu kuukausi,käyty Kiinassa ja mökkeilty ja ensi viikolla pitäisi mennä takaisin töihin...Siitä ajattelinkin vähän avautua....

Mulla on aina ollut kesäisin ongelmana jalkojen turvotus ja nyt raskauden myötä tää ongelma on tullut erityisen tuskalliseksi! Varsinkin jos on lämmin, on jaloillaan pitkään tai istuu pitkään paikallaan yms. niin nilkat paisuu aivan järkyttävän näköisiksi pökkelöiksi ja tuntuu kuin neulasilla kävelisi! Särkee niin prskeleesti! Mä oon yrittäny ihan kaikkea, nostellu jalkoja kattoon, hieronut, käyttäny tukisukkia, jumpannut ja lenkkeillyt, juonut paaaaljooon vettä eikä mikään tunnu auttavan! Neuvolassakin vain käskettiin juoda ja levätä...mutta mutta...mulla tosiaan alkaa ne työt ens viikolla ja olen tarjoilija! Toisinsanoen tulen olemaan 6-8h jaloillani 5-6 päivää viikosta :_| Todennäköisesti joudun hakemaan sairaslomaa ja todennäköisesti siellä lääkärissä kehotetaan taas juomaan vettä ja lepäämään...Onko teillä muilla edes läheltä liippaavia kokemuksia? Mitenkä paljon sitä sairaslomaa tälläiseen vaivaan saa?

ylläripylläri ja pulla 18+4

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat