Vierailija

ja lähteä itse shoppailemaan?

"2-vuotias kuoli kuumaan autoon - vanhemmat shoppailemassa.

16.7.2008 19:20

Ranskalaiset vanhemmat kertoivat, että unohtivat lapsen autoon.

2-vuotias poika koki eilen kauhean kohtalon, kun vanhemmat jättivät hänet henkilöautoon ja lähtivät itse ostoksille Ranskan Pont-de-Chéruyssä, The Daily Mail -lehti kertoi.

Ulkona oli 25 astetta lämmintä, ja lämpö kohosi autossa 45 asteeseen. Ohikulkijat kiinnittivät huomion poikaan, kun tämä oli ollut autossa kolme tuntia. Paikalle hälytettiin poliisit, jotka rikkoivat auton ikkunat. Liian myöhään. Lapsi oli kuollut nestehukkaan.

Vanhemmat kertoivat viranomaisille, että unohtivat lapsen autoon.

Poliisi ei ole vielä kuulustellut vanhempia, koska nämä ovat liian järkyttyneitä.

He voivat saada syytteen heitteillejätöstä ja kuolemantuottamuksesta. "

Kommentit (2)

Vaan jättäneet lapsen (tyyliin nukkumaan päikkäreitään). Eivät vain ole tajunneet seurauksia.

Mä en ymmärrä, miten 2-vuotiasta jätetään yksin YHTÄÄN MIHINKÄÄN KOSKAAN. Siis tuosta helteestä riippumatta. Miten kenellekään vanhemmalle tulee edes mieleen lähteä shoppaamaan useammaksi tunniksi niin, että 2-vuotias on jossain ilman valvontaa. Vaikka ei olisi ollut helle, niin se 2-vuotias olisi ollut jossain YKSIN yli 3 tuntia. Ei 2-vuotiaan kuulu olla yksin koskaan hetkeäkään. Heitteillejättöhän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat