Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä kerron.

Jos et kerro, niin miksi et ja mitä et kerro?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä hyvät välit miehen kanssa, kaikesta VOI puhua, olemme avoimmia ja rehellisiä. MUTTA: En missään tapauksessä IKINÄ kertoisi minulle luottamuksella kerrottuja asioita miehelleni.

Ystävieni ei tarvitse sanoa että " kerron tämän nyt vain sinulle ja luottamuksella" koska fiksu ihminen osaa suodattaa ystävien jutuista ne, jotka kerrotaan muille niistä, jotka pidetään vain omana tietona.

Kammottaa ajatus sellaisista JUORUAKOISTA jotka luulevat luottamuksellisen suhteen tarkoittavan epärehellista ja moukkamaista käytöstä ystäviä (tai ketä tahansa ei-julkisuutta-kestäviä juttuja kertonutta ihmistä) kohtaan.

minun ystäväni ovat myös miehen ystäviä ja päin vastoin. Onkohan ystäväpiirini sitten jotenkin kummallista, kun yleensäkin porukka sanoo toisilleen " älä kerro tätä kenellekään, no miehellesi saat tietenkin kertoa" . Siis on ihan itsestään selvää, että miehille kerrotaan asiat.

Mutta noin muuten en kerro miehelleni ihan kaikkea, en kerro joka ikistä pientä ihastusta tai mieleen juolahtavaa ajatusta. Ihastelen aika helposti ja ohimenevästi muita miehiä, miksi turhaan rassaisin miestä raportoimalla joka ikistä tuulahdusta?

Uusimmat

Suosituimmat