Vierailija

Kuka tietää? onko vaarallista? itse aloittelen vasta... nestettä ja rasvaa kropassa liikaa :(

Kommentit (7)

Eli perhellisiä karppeja sekä raskaana olevia. Perheosioon siellä ei voi kirjoittaa ennenkuin on pyytänyt päästä sisälle, mutta lukea voi ilmankin. Muuten koko karppipaslta on avoin ja saa kirjoittaa vierailijanakin :)

Ketoosia en suostittele, mutta ala-ja hyväkarppaus varmasti onnistuu. itse aijon myös raqskautua lähiaikoina seka harrastaa alakarppasuta/hyväkarppausta.

http://karppaus.info/forum/

Yksin en suosittele aloittamaan, mutta tosiaan vertaistuen kanssa varmasti onnistut ja saat paljon vinkkejä sekä motivaatiota. Tsemppiä molemmille urakoille ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähtöpaino ratkaisee millaisella dieetillä raskauden aikana painoa yritetään hallita. Mutta varsinaista laihdutusta ei taideta kyllä suositella raskauden aikana, saati näitä "ihmedieettejä".

Ja tuohon liikaan nesteeseen, juo enemmän! Outo neuvo, mutta tepsii paremmin kuin juomattomuus. Rasvaa taas tarvitaan raskauden ylläpitämiseen, eli "liika" on suhteellinen käsitys.

Itse olen kylläkin pitänyt lähtöpainon raskauksissa, jopa paino on pudonnut, mutta BMI onkin "laittoman" korkea. Lisäksi syynä tähän "laihtumiseen" on ollut myös raskausdiabetes, jota kurissa pitämällä pysyivät kilotkin hyvin kurissa... Siis jopa niin hyvin, että synnytyksen jälkeen paino oli reilusti laskenut lähtöpainosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat