Vierailija

Mulla ei nuorempanakaan ole koskaan ollut mitään sen ihmeempiä ihastuksia ja nykyisen aviomiehenkin kanssa aloin seurustelemaan, kun hän tuntui mukavalta ja hän teki aloitteen. 15 vuoden suhteen aikana en ole koskaan ollut häneen ns. ihastunut, mutta en ole muitakaan miehiä koskaan katsonut sillä silmällä, enkä tuntenut mitään sen ihmeempää vetoa kehenkään. En siis koskaan ole ollut " lääpällään" kehenkään. Nyt reilu 30-vuotiaana olimme tänään illalla konsertissa, ja siellä esiintyvä mies sai jotenkin minut " pois tolaltani" . Jollain tapaa todella vetoava mies/poika.

Mikä muhun on mennyt?

Kommentit (17)

Mulle tulee joka kevät toi ja sillä hetkellä tuntuu tosi voimakkaalta ja jopa siltä että en voi elää ilman tätä kyseistä miestä. Sitten ju´hannukseen mennessä on jo unne laantunut palatakseen taas seuraavana keväänä uudella kohteella tosin, mutta tunne yhtä voimakas. oon ajatellut olevani putolintu, mutta nyt oon hyväksynyt tän. Mieskin tietää ja suhtautuu ihan ymmärtäväisesti.

Kylläkin muutaman kerran vaan ravintolassa käydessäni.. En voisi kuvitellakaan pettäväni, mutta joskus - hyvin harvoin - se olisi voinut käydä, jos olisin " antanut itselleni periksi.." -- Siis joskus vaan tapaa niin älyttömän mielettömän ihanan tyypin, että " jalat putoaa alta" ja tuntuu että mikään muu ei ole tärkeää. Hurjaa ja pelottavaa ja ihanaa tavallaan.. Tällä lohduttaudun, että kyllä minä uuden löydän jos joskus sattuisi jotain ikävää meidän suhteessa käymään.. Joskus vain ne sielun sympatiat kohtaa. Se voi joskus olla vain tuoksu yhdistettynä olemukseen tai sitten se keskustelu mitä on käyty.. Yhteisymmärrys tms.. menee se ihastus ohi, mutta nauti ajasta sen aikaa.. piristää arkea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

irc-galleriassa erään pojan kuviin ja sitten tavallaan " ihastuin" , ja näin hänestä jopa unia! Vaikka en ollut koskaan vaihtanut sanaakaan tms.. Ja lisäksi tuo poika on minua 5 vuotta nuorempi, eli teini. Hehe, hassua... Hän on poistattanut kuvansa nyt...

se on vain fysiologinen ilmiö, ei " oikea" rakastuminen.

Voi olla hirveen voimakas tunne, ja perustua oikeesti vain ulkoisiin piirteisiin, tai olemukseen, tai tuoksuun tai sellaiseen.

Hienoa! :-))

Ehkä ei perhettä kannata sen takia jättää mutta nauti tunteesta.

Tosian ap on sattunut välttämään tällaiset " ihastumiset" ihan senkin takia, että tahkoaa vain työn ja opiskelujen parissa, aikaa ei ole kymmeneen vuoteen jäänyt mihinkään muuhun. Ja yksinkertaisesti ketään niin kiinnostavaa tai innostavaa miestä ei ole tullut vastaan, että olisi tällaista kokenut. Jollain tavalla hämmentävää, mutta meinaan nauttia siitä tunteesta, että elää ja kokee sellaisia heräämisiä sisällänsä naisena. En muistanutkaan, että elämässä voi olla tällaista maustetta. En siis todellakaan meinaa kertoa asiasta miehelleni, en halua pahoittaa hänen mieltään. Ja voi hyvinkin olla, että miehellänikin on samanlaisia ajatuksia joitain naisia kohtaa. Se on ok, kunhan ne pysyy ajatuksen tasoilla, kuten minullakin. Sitten kun haluaa vaihtaa naista, niin se on sitten sen asian aika, ja tekee sen rehellisesti. Kiitos teille rauhoittavista, mutta myös kannustavista kirjoituksistanne! En siis ole ihan outo lintu ; )

Hyvää vappua teille!

olen jo 35-vuotiaskin. Vähän jo itsekin paheksun tällaista....ja yritän rauhoitella itseäni. Kevät taitaa olla otollista aikaa tällaiselle.

mutta samalla ihananalle. Melkein vois sanoa, että mulla on sitä miestä ikävä, vaikka en tosiaan tunne koko heppua. EN missään nimessä voisi pettää miestäni, mutta katsellessani tätä vierasta miestä, ajattelin että ois ihana jutella ja flirttailla... Ihan omituista!!

ap

(ja moralisteille tiedoksi, että aikuiskoulutuspuolella puuhastelen, eli kundi on ikäiseni) En oo koskaan hänen kanssaan kahden kesken mitään jutellut, tyyliltään ja olemukseltaan ei oo mitään yhteistä mun kanssa. Mutta oon vaan niin pirun ihastunut. Koko ajan haaveilen, oon levoton, ikävöin jne. Eikä todellakaan aikomus oo pettää miestäni eikä mitään, en itsekään tiedä mitä ihastukseni kohteesta haluan. Enkä edes haluakaan tietää... kunhan vain haaveilen. Ja odotan malttamattomana ensi viikkoa kun häntä taas näen...

, kun on niin ihastunut tekee koko ajan mieli vaan höpöttää kuinka ihana se tyyppi on. Mies on toki aika kypsä tilanteeseen... Tunnen oloni ihan teiniksi tän jutun kanssa, ikää on kuitenkin jo 30...

Hei toi on varmaan aika yksilöllistä. Itse en ole ihastunut eläessäni kun pari kertaa ja oma mutsi kertoo aina kuinka hän nuorena oli niiin ihastunut tuohon ja niiin ihastunut siihen ja tähän ja tohon, välillä on vähän vaikea ymmärtää mistä se puhuu. Isääni oli sitten niiiin rakastunut..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat