Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Laita ilmoitus Vauvan ystävähakuun, siellä paljon muidenkin ilmoituksia- ties vaikka perheystävieäkin löytyisi! :)

Kommentit (7)

Ensin iso perhe, sitten avioero ja osa perheystävistä katosi, ei kai olleetkaan ystäviä. Nyt sitten harvaa yhteyden pitoa yhden vanhan ystävän kanssa, vaikka ei olekaan paljon yhteistä.

Lapset on jo niin iso että voisi kulkea jossakin ja tehdä jotakin.

olen siis ap. mutta tosiaan kaipaisin ystävää/ystäviä joille voisi puhua kaikesta ja joilla olisi aikaa nähdä meitä ja viettää kanssamme aikaa. olisi mukavaa jos olisi vaikka juttuseuraa kävelylenkeille jne. Nyt minusta tuntuu, että otamme aina kavereihimme päin yhteyttä, he eivät koskaan meihin ja aina heillä on jotain muuta :-( Me olemme muutelleet viime vuosina aika paljon ja palasimme juuri ulkomailta oltuamme siellä 2 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla on ihana perhe, mutta kaipaisimme kuitenkin jotain sosiaalista elämää ja puuhastelua muiden perheiden kanssa ... omia kavereita minulla on muutama hyvä, mutta aika harvoin nähdään. Miehellä on sama juttu. Lapsiperhe kavereita meillä ei ole ... :-(

koskaan tavanneet muita perheitä, koska ex oli niin epäsosiaalinen. Mutta enpä nyt yksinkään vietä aikaa muiden lapsiperheiden kanssa. Viihdyn yksin... en edes kaipaa seuraa. Toivottavasti te kuitenkin löydätte ystäväperheen, jos se on molempien toive.

niitä on muutama, mutta ihan omaa ystävää, sellaista kun joskus teininä bestis oli, kaipaan todella. Nyt mulla ei ole ketään jolla jakaa ilot ja surut ja jolle voi soittaa 24/7 jos joku painaa mieltä.

Sitä voi vaan toivoa, että joskus sellaisen ystävän vielä löytäisi. Kaikkein mieluiten tahtoisin sen teini-ikäisen ystäväni takaisin, mutta ei taida olla paluuta enää siihen :(

yksinäisyys vaan hyökkäsi päälle äkkiä taas kesken työpäivän :-/ Olen ns. yksin viihtyvä tyyppi, mutta se ei tarkoita, ettenkö minäkin kaipaisi ystäviä. Elämä on vienyt paikasta toiseen, enkä rehellisesti sanottuna ole sosiaalisesti kovin taitava, joten ystävyyden muodostaminen/pitäminen ei ole helppoa. Miehellä on omat ystävät - olen jopa pyytänyt hänen apuaan asiassa mutta ei ilmeisesti halua että alkaisin kaveeraamaan hänen ystäviensä vaimojen kanssa... Erityisesti nyt, kun itsellä on stressaava elämän tilanne, kaipaisi aikuista seuraa - ei terapiaksi vaan antamaan ehkä muuta ajateltavaa kuin omat vaikeudet. Tiedän että minullakin on paljon annettavaa, olen oikeasti lämmin ihminen, vaikka vähän juro ja ujo. Alan olla kierteessä jossa olen liian väsynyt aktiivisesti rakentamaan ystävyyssuhteita joita tarvitsisin. Sanonta että "hanki ystäviä silloin kun et vielä heitä tarvitse" pitää kyllä erittäin hyvin paikkaansa....

Uusimmat

Suosituimmat