Vierailija

Kommentit (17)

Mut on ilmeisesti laitettu liian aikaisin kouluun tai sitten mulla on jokin suurempi keskittymishäiriö. Mua ei oo ikinä kiinnostanut koulussa mikään eikä mikään ei ole jäänyt päähän. A-a:llakin koin jopa jotkin asiat todella vaikeiksi, mun käsityskyky ei vain yltänyt johonkin asioihin. Olenkin aina tuntenut itseni hieman tyhmäksi. Nyt vähän yli parikymppisenä on ruennut muu maailma kiinnostamaan (politiikka + tapahtumat) mutta vaikea opetella kun perustietopohja on niin heikko.

Mun vanhemmat ovat olleet etäisiä ja vähättelijöitä. Jopa vastuuttomia tietyissä asioissa. Ja tiukka kuri oli aina. Asia minkä osaankin hyvin, on ruumiinkielen lukeminen. Piti pienistäkin eleistä lukea millä tuulella vanhemmat ovat.

Se 11 ja ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosittelen sulle samaa, ap. Ne on ihan mukavia. Ei tartte kirjain kerrallaan mennä, kunhan vaan luet joskus jotakin. Wikipediassa voit netissä ottaa satunnaisen artikkelin ja lukea siitä. Sivistyssanakirjaakin voi selailla ja ottaa sieltä sanoja käyttöön. Ota vaikka jokin yleissivistävä kirja vessalukemiseksi ;)

Koskaan ei ole liian myöhäistä opiskella.

Yleensä ihmiset osaavat perussanaston jo mennessään kouluun ja oppivat sanastoa koko ajan. Minun seiskaluokkalainen tietää todellakin mitä konservatiivinen tarkoittaa. Etkö todella ole tietänyt, mitä tarkoittaa esim. politiikassa konservatiivit? Etpä sitten sanomalehtiä tai uutisia taida pahemmin seurata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat