Seuraa 

Tuntuu, ettei kellään ole enää luonnollisen värisiä hiuksia. Kaupoissa on kymmeniä metrejä hyllytilaa hiusväreille ja kampaajien tekemät värjäykset päälle. Aikamoinen bisnes.

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on hyvin tummanruskeat hiukset luonnostaan, mutta yksittäiset harmaat hyppää niistä niin voimakkaasti esiin, että pakko on värjätä.

Mulla on toffeen-/tummanvaalean väriset hiukset, seassa luonnostaan kullansävyisiä raitoja. Tykkään. Värjään silti kerran kahdessa kk:ssa jotakuinkin täsmälleen samanvärisellä kaupan kestovärillä, koska sen jälkeen tukka kiiltää kauan tosi upeesti ja näyttää tosi hyväkuntoiselta. Väri jota käytän, on L'oreal, "vaaleanpunertava" pakkaus, värin nimi keskivaalea. Aivan ihana! ;o)

Olen tyytyväinen omaan hiusväriin. Edelleenkin täysin vaalea. En ole ikinä hiuksiani värjännyt, enkä tod.näk aio koskaan värjätäkkään. ikää on 31 . En oikeasti ymmärrä edes ihmisiä, jotka värjäävät jatkuvasti hiuksiaan ja rasittavat hiuksensa pilalle värjäyksillä.

Mulla on luonnostaan tummanruskea tukka ja pidän sitä ihan nättinä värinä.

Samoiten en kyllä ole ikinä meikannut, nyppinyt kulmakarvoja tai ottanut kiharoitakaan :o)

Luomuneito siis kaikinpuolin.. ainakin mies tiesi heti mitä sai ;)))

Ilmeisesti on suht harvinaista, kun kampaajakin hämmästeli, että onko tosiaan luonnontilaset (joo, oli aika trendikäs paikka, joku Kampaamo Matleena tuskin olisi ihmetellyt).

Joskus olen värjännyt, mutta minä tykkään juuri siitä, että on erisävyistä hiusta. (joo, saahan sen värjäämälläkin, mutta ei oikein iske), Minulla on tummanvaalea tukka, joka valenee päältä aika voimakkaasti kesäisin. on silti selvästi ruskea, ei maantien värinen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat