Vierailija

Kommentit (8)

Minulla on pitkät hiukset ja suurin osa kampaajista ei ymmärrä että pari senttiä on 2-3cm eikä 15cm. Kun vakiokampaajani jäi eläkkeelle ovat hiukseni lyhentyneet yli puoleen selkään ulottuvista hartiamittaisiksi vuodessa.

Väitän, että leikata osaa jok' ikinen koulunsa käynyt kampaaja.

Mutta se vihoviimeinen kampaus, se joka laitetaan siinä sitten lopuksi, se on ratkaiseva. Miksi helevetissä ne mammat aina tekee siitä sellaisen mauttoman, tupeeratun törkeyden? Olen tasan kaksi kertaa ollut tyytyväinen ja ylpeä kampauksestani kampaaajalta poistuessani, siis ihan aikuisen oikeesti. Yleensä häpeän ja menen heti ensimmäisen tavaratalon vessaan haromaan hiukset edes jotakuinkin hyväksyttävän näköisiksi.

Se on se kampaus. Siitä näkee, millaiseksi kampaaja itse leikkauksensa arvioi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun nimenomaan sanoo haluavansa säilyttää pitkät hiukset. Tuntuu, että lähes kaikki kampaajat yrittää ylipuhua lyhyeen malliin jota saa olla alvariinsa leikkauttamassa...

ei arvostele hiusten laatua tyyliin no kyllä on ohuet hiukset, ei näille voi paljoa tehdä (valehtele vaikka, mutta älä masenna asiakasta); jolla on ammattitaitoa, ja joka on ajan tasalla; joka ei yritä vääntää joka päätä yhden muotin mukaan; joka antaa kotihoito-ohjeita; tekee olon rentoutuneeksi; jonka luo haluaa mennä uudestaan. Minulla on huippukampaaja, ihana ihminen, jonka palveluksia olen käyttänyt vuosikausia. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat