Vierailija

Iltalehden mukaan:

"Rauhassa edetään"

17.7.2008 4:26

Olli Saarela ja Anne Hedman viihtyivät yhdessä.

AIKUISTA SEURAA Olli Saarelaa viehättää aikuisen naisen elämänkokemus ja kyky keskustella.

(JOHN PALMÉN)

YSTÄVÄ Anne Hedman pitää Ollia hyvänä ystävänä.

(HANNE NYKÄNEN)

Jari Hedman ei kommentoi ex-vaimon romanssia: Keskityn lapsiin

Anne Hedmanilla ja Olli Saarelalla yllätysromanssi

Anne Hedmanin ja Olli Saarelan tapaaminen alkuviikolla oli molemmille mieluinen. Töistä tavoitettu ohjaaja Olli Saarela on suuresti viehättynyt uuden ystävänsä Annen seurasta.

- Anne on äärimmäisen viehättävä, aikuinen nainen. On ollut ilo tutustua häneen.

- Yhteinen pitkä keskustelumme loksautti monta palasta paikoilleen. On hyvä puhua ihmisen kanssa, joka on nähnyt ja kokenut aikaihmisen elämää. Lapset ovat myös Annelle äärimmäisen tärkeitä, ja sitä kunnioitan.

Olli ymmärtää sen, että Anne on varovainen ihmissuhteissa, kuten hänkin on ollut eron jälkeen.

- Ei minulla ole mitään paniikkia eikä kiirettä rakentaa uutta suhdetta. Rauhassa tässä edetään, Olli naurahtaa.

Sekä Anne että Olli olivat lukeneet Iltalehden kolumnin, jossa Mattiesko Hytönen yhdisti parin jo ennen kuin he tunsivat toisiaan.

- Nauroimme sille hyväntuulisina molemmat.

Iltasanomien mukaan:

Anne Hedman raivostui romanssihuhuista

17.07.2008 06:21

Anne Hedman kiistää romanssipuheet hänen ja Olli Saarelan välillä.

Tuohtunut Anne Hedman kiistää jämäkästi häntä ja Olli Saarelaa yhdistävät sitkeät romanssihuhut.

- Olli on miellyttävä, verbaalisesti lahjakas ihminen ja hieno keskustelija, mutta mitään romanssia ei todellakaan ole! Hedman sanoo IS:lle.

Edellisen päivän romanssikohu on rasittanut ja hämmentänyt koko perhettä. Perättömät vihjailut ovat saaneet Hedmanin itsensä raivostumaan.

- Lapseni eivät ole tätä ansainneet, hän sanoo tiukasti.

- He olivat ihmeissään ja niin olin minäkin. Ilmeisesti minä en itse tiedä, jos minulla on johonkin suhde, Hedman jatkaa ymmällään.

Hedman ei kiistä, etteikö hän olisi keskustellut Saarelan kanssa hyvinkin tiiviisti, mutta Iltalehden vihjaus pariskunnan hellään yhteiseen tunnelmaan on hänen mielestään täysin pielessä.

Lehden mukaan Olli Saarela olisi maanantain tapaamisen jälkeen piirittänyt Hedmania ja yrittänyt virittää osapuolten välille romanssia.

- Tämäkään ei ole totta. Emme ole tapaamisemme jälkeen olleet yhteydessä, Hedman sanoo.

- Missä ihmeen välissä hän olisi ehtinyt minua piirittää? Tapasimme maanantaina ja juttu tuli ulos keskiviikkona! Ja jos me vielä joskus tapaamme, tapaamme ihan ystävinä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat