Vierailija

miehen veli soitti eilen kun oli juonut ja puhui kaikkea maan ja taivaan välillä (kännissä oli tosin) mut sit puhelun loppupuolella puheet kummasti käänty siihen et kuinka hän on ollut ilman seksiä jo pitkään ja kaikkea omituista ja sano sitten vielä että voisi tulla käymään seuraavana yönä kun mun mies on töissä,lopetin puhelun siihen ja tänään kun mies lähti töihin niin samantien tuli viesti et mitäs teet,jätin vastaamatta viestiin ja loppuillan oonkin sit kuunnellu puhelimen soimista ja viestien piippausta,on vaan tosi ahdistunu olo,kun koko ajan mietin et mitä jos tämä kyseinen henkilö tuleekin yhtäkkiä meille (on mulla kyllä ovet lukossa) mutta kuitenkin. 14 puhelua ja 4 tekstiviestiä kahden tunnin aikana,alkaa vaan tuntua tosi omituiselta. en ole kertaakaan vastannut mihinkään ja toivon että ihminen ymmärtäisi että en halua puhua enkä nähdä,mutta kai se on jossain vaiheessa vastattava ja sanottava asiat suoraan,mutta ei tavallaan haluaisi loukata koska kyseistä ihmistä joutuu jo sukulaissuhteenkin takia tapaamaan usein,ja mieheni ja hänen veljensä välejä en missään nimessä haluaisi pilata..

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja mies sano et se on vaan sellain kun se on juonu,mutta toivon todella että mies on mun puolella tässä asiassa jos tää jatkuu koska en mä aio kovin montaa yövuoroa istua kotona ja miettiä et mitä jos tänne tuleekin joku ylimääräinen ihminen. Toivon vaan ettei tämä mene siihen pisteeseen että mieheni joutuu puuttumaan asiaan vaan tämä veli uskoo mun sanaani. On jäänyt joitain pelkotiloja aikaisemmalta ajalta kun olen tämän kyseisen ihmisen kanssa ollut samoissa juhlissa ja hän on ollut inhottava minua kohtaan. Kurjaa joutua pelkäämään omassa kodissa tavallaan,positiivista se että tämä on viimeinen yövuoro mieheltä tältä erää ja sitten on taas turvallinen olo. Mutta mietin vain että onko se veri vettä sakeampaa kuitenkin,aika vaikeita tilanteita.

tässä illan aikana moneen kertaan,että olenko kenties sanonut jotain mikä olisi voinut aiheuttaa tilanteen,mutta en omasta mielestäni ole. Mietin myös sitä että mieheni veli on juuri eronnut vaimostaan juuri pettämisen takia (siis vaimo petti miestä) ja en ymmärrä miksi hän haluaisi tehdä jollekin toiselle samoin,koska itse on kärsinyt tilanteesta kuitenkin paljon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat