Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Katsoin American History X:n. Huh. Tuli rankemman puoleisesti tirautettua. Niin äärimmäisen surullista. :(

Ja eiköhän olis aika mennä nukkumaan munkin.

Kommentit (25)

satuhäitä:) vaikka oli suoranaista camp-huumoria, joku siinä vihkitilaisuudessa silti sai minut pillittämään:)

Ja en todellakaan ole itkevää tyyppiä.

Välillä elämässä voi olla niin rankkoja asioita ja väsyttää ihan kaikki. Mutta jonain päivänä elämä taas hymyilee ja pikkusen jo helpottaa =)

Itseäni ainakin on joskus hymyilyttänyt myöhemmin kun olen muutaman kerran alkanut itkemään ihan naurettavista syistä...On siis sattunut kaikkea, kaikki mennyt pieleen eikä mikään ole onnistunut, väsyttänyt ja sitten joku pieni juttu on ollut pisteenä ii:n päälle ja olen purskahtanut itkuun..Esim. koulussa opettaja kävi ilmoittamassa että en voi osallistua tenttiin ja oli ihan hädissään kun itkeskelin siinä vuolaasti =) Oli siis pientä stressiä niin koulun, työn kuin perhe-elämänkin suhteen siihen aikaan...

t.19

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan aiheen vierestä, mutta puhuuko sun 1,5-vuotias noin paljon? Heti vertaan omaani, joka sanoo n. 15 yksittäistä sanaa vasta :). Mutta otan osaa.

oltiin ostos reissulla ja oli siinä pieniä vastoinkäymisiä...kassalla maksaessa tilillä ei ollut tarpeeksi rahaa, juoksin pää kolmantena jalkana automaatille, jossa oli ilkeitä ihmisiä, kun olin saanut rahaa jonkin verran nostetuksi, tuli mies lapsen ja ostosten kanssa vastaan, hänellä olikin ollut rahaa...en vaan ollut kuullut. tapeltiin siinä sitten rahasta, työnsin kärryjä liukuhihnaa pitkin, ja kärryt jäi siellä yläpäässä vaan pyörimään, ei mennyt sen " kynnyksen" yli, sitten vielä kärryt tökkäsi semmosen rakoon, ja osui minua mahaan, se sattui ja niinpä repesin itkemään keskellä jumbon parkkihallia :D. No kaiken takana saattoi olla saman päivän aamuna laitettu (ensimmäinen) ehkäsyrengas :)

Jos satut vielä käymään täällä linjoilla.

Kyllä mun tyttäreni puhuu paljon, aloitti jo yksivuotispäivänsä aikoihin papattamaan ja loppua ei näy:o)

Itse asiassa puhetta tuli paljon ennen kun oppi kävelemään ilman tukea- tämä taito tuli vasta 1v5kk ikäisenä. Luulisin että sanavarasto on jo 200 paikkeilla tällä hetkellä.

Toki tämä lause jonka mainitsin niin tyttö sanoin sen " äiti älä ikke jne, eli ei siis lausu sanoja ihan täydellisesti...

T:surullinen 11 :o(

Olen niin poikki niin poikki... olen ollut monta päivää kovassa kuumeessa ja hoitanut samalla täällä lapsia... vauva ei meinannut millään nukahtaa ja itki vaan... olen niin väsynyt tähän että kaikki itkettää, kun nyt vaan tulis kokonaan terveeks.

Itkin koko matkan Klaukkalasta Vantaalle ajaessani autolla sen matkan yksin vappubrunssilta kotiin.

Isäni on hiljattain kuollut äkillisesti ja minulle tuli tänä yksinäisenä hetkenä niin kamala ikävä häntä.

En ole kauhean paljon pystynyt kotona itkemään, koska lapseni on 1,5-vuotias- hautajaisissa hän yritti lohduttaa minua:" äiti älä itke, Mimmi puhaltaa.." ja yritti puhaltaa " pipin" pois:o(

Uusimmat

Suosituimmat