Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (19)

Vierailija:

Lainaus:

bändi nimeltä KISS on mainiosti pärjännyt maailmalla olemalla maskit naamassa.

Tässä nyt vaan sanon et eikös anneta kaikkien kukkien kukkia kun yhtään ei tiedä kuka millasenkin kruunun saa ja mistä.

Aivan, KISS on pärjännyt maailmalla ihan omilla areenoillaan mutta nyt onkin kyseessä Euroviisut joissa on aivan eri meininki. Siksi en ymmärrä viittaustasi ko. yhtyeseen. Sitä voi toki verrata Lordiin mutta koska koska kyseessä on Lordin esiintyminen Euroviisuissa joissa tunnetusti esitetään aivan erityyppistä musiikkia, on viittaus tai vertaus ontuva.

Loppukommenteistasi olen aivan samaa mieltä, joskin jossain on vedettevä raja. Yleensä haluan " harjoittaa" muiden hyväksymistä mutta nyt oma rajani kulkee kyllä Lordin vierestä. On eria asia hyväksyä ihmisten persoonien erilaisuus kuin ihmisten tarkoituksellinen toiminta ja tässä tarkoitan Lordin esittämää (kyseenalaistettavaa) musiikkia, sen sanomaa sekä esitystapaa. Sille löytyy kyllä tästä maailmasta oma paikkansa ja aikansa, eikä se ole Euroviisut. Olisin siis toivonut Yleltä ja äänestäjiltä jonkinlaista harkintakykyä.

Vierailija:

Lainaus:

joten katselehan ympärillesi naapureitasi. Koskaan ei voi tietää.........

Naapureinani siis saattaa olla JUNTTEJA!? Niitähän Lordin kannattajat ovat:)

" Jos ei musiikillisilla taidoilla pärjätä niin sitten ainakin mummoja ja lapsia järkyttävällä showlla ja örinällä, PRKL !!!!!!" . <- J U N T T I U D E N huippu johon vain suomalaiset pystyvät. Kaikki kunnia isänmaallemme mutta tuota junttimaista uhoamista en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

KISS? Herroilla oli monta vuotta maskit naamassa välillä " veret" valuen suupielistä. En usko et ukkelit " napeilla" taskunpohjalla pelaa vai?

Vierailija:

Lainaus:

KISS? Herroilla oli monta vuotta maskit naamassa välillä " veret" valuen suupielistä. En usko et ukkelit " napeilla" taskunpohjalla pelaa vai?

Siis mitä KISS tähän kuuluu? Täysin eri asia. Kiss ei tietääkseni ole edustanut eikä aio edustaa Suomea Euroviisuissa, vai onko?

En ymmärtänyt nyt ollenkaan viittaustasi.

14

Lordi on ällötyksen huippu, täysin sopimaton Euroviisujen kaltaiseen kilpailuun. Tuollaisille pelleille on varmasti ihan omatkin kisaformaattinsa.

Perustelu " näin erikoisella esityksellä Suomi voi kerrankin pärjätä ja ainakin meidät noteerataan" on JUNTTI!!! Häpeän Lordia mutta häpeän myös tuollaisten yltiöjunttien perusteluja.

lähtee? Suomi kun juurikaan ei ole päässyt tuotoksillaan pätemään. Useesti ollaan ekoja oltu, mut valitettavasti vaan sieltä viimisestä päästä.

Ajattelin tosiaan ensin et ei helv... oo todellista kun Lordi voitti, mut toisaalta mikä biisi sieltä ois pitäny lähtee? Mikä määyntä niistä ois ollu nappisuoritus. Viisuissa on jo kaikkea ollu ni miks joku " vähän niinku kopio jostain" ois menestynyt? Nyt lähtee sellanen et sitä ainakin katotaan kuka sit millasissakin fiilareissa.

Enkä ole Lordi-fani vaan ihan asiaa pohtinut ja em. tulokseen tullut.

ja sanomaasi ettei musiikillisilla taidoilla pärjätä. En käsittääkseni väittänytkään Kissin edustaneen Suomea vaan annoin esimerkin et vaikkapa bändi nimeltä KISS on mainiosti pärjännyt maailmalla olemalla maskit naamassa. Emme me " juntit" (kuten kivasti ilmaisit) suomalaiset vielä voi tietää miten maskit naamassa oleva oma edustajamme Lordi pärjää euroviisuissa vai mitä?

Aina se ulkoinen ei kerro kaikkea. Jos edustajamme olisi jonkun sortin missi/mister niin pärjäisimmekö paremmin kuin mahdollisesti nyt? Joo ei sitä vielä tiedä mut aikast pian selvii.

Tässä nyt vaan sanon et eikös anneta kaikkien kukkien kukkia kun yhtään ei tiedä kuka millasenkin kruunun saa ja mistä.

Rauha vaan siskoseni kun itse et taida osata lukea. Kirjoitin etten tod. ole mikään Lordi-fani ja mun mielestä ne maskit sun muut rensselit ovat hirveitä. Mut se ei muuta sitä tosiasiaa jonka tonne kirjoitin. Osaan ajatella ajatustani pidemmälle eli en jää siihen kohtaan et HYI YÄK vaan jalostan ja tulin siihen tulokseen et mikä niistä viisubiiseistä ois ollu sitte se HYVÄ jollei jopa paras.

Suomelta on niin monenlaisia virityksiä sinne lähtenyt eikä juurikaan ole hehkuttamaan päästy ni jospa sinä nyt 7 valaisisit et mikä se jumaloitu biisi ois ollu?

Lordista loppuu tällä erää minun osaltani tähän.

¤¤laittaisko iltaa varten sellasen harvan pitkän peruukin ja heittäis vähän jytymmät MASKIT naamaan¤¤

Näitkö muuten siinä Lordin showssa et siellä oli yks hemmo kissin maski naamassa, kjäh kjäh...

No leikki leikkinä ja HAUSKAA VAPPUA!!!!!

Vierailija:

Lainaus:

jospa sinä nyt 7 valaisisit et mikä se jumaloitu biisi ois ollu?

Mikä minä olen sinulle tai kenellekkään muulle kertomaan, mikä esitetyistä kilpailukappaleista olisi ollut " se jumaloitu biisi" ? Katsohan, musiikkimakuja on erilaisia, yksi ihminen ei voi valita Euroviisujen karsintojen voittajaa. Ja vaikka voisikin, en usko että kyseistä kappaletta pitäisi myös muut eurooppalaiset " sinä jumalaisena biisinä" ?

Nyt kävi niin, että valitettavasti suomijuntit jostain Sysmän perukoilta äänestivät kimpassa Lordin voittoon. Henkilökohtaisesti olisin suonut minkä tahansa muun kappaleen voittavan ja olen melko varma, että paremmin olisimme myös silloin pärjänneet.

7

Uusimmat

Suosituimmat