Vierailija

Huh en tiedä mitä ajatella, eilen huomasin että kainalossa on pieni sormenpäänkokoinen patti.

Se on vähän kipeä siitä sen huomasinkin. Nyt oon ihan paniikissa et

onko se sit syöpää?

Tiistaina varmaan mentävä lääkäriin. Mitä muuta se voisi olla?

En viitsi miehelle sanoa siitä kun hänen äitinsä just kuoli syöpään.

Kommentit (11)

Patti on kipeä. Imetyksen lopettamisesta muutama kuukausi aikaa enkä kainalokarvoja ole leikannut kolmeen viikkoon et noista ei voi johtua. No pitää kyl mennä tiistaina varmuudeksi lääkäriin jos ei häviä

ennen sitä.

ap

Mulla oli kanssa kerran sellainen aluksi tosi pieni kipeä patti, joka ilmestyi yhtäkkiä. En uskaltanut mennä lääkäriin, kun pelkäsin että on varmaan joku syöpä kanssa. Lopulta (ja itse asiassa aika nopeesti) oli pakko kun se patti kasvoi ja muuttui entistä kipeemmäksi. Ei voinut enää kantaa mitään sillä kädellä. Ja tosiaan hävisi muutamassa päivässä , kun sain antibioottikuurin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

usein merkki tulehduksesta. Mulla oli kerran korvan takana kipeä patti, jonka syyksi ilmeni päänahassa ollut ihottuma/tulehdus. Rasvalla iho kuntoon ja patti hävisi.

Mulla on myös rintarauhaskudosta kainalossa, ilmenee patteina. Kipeytyy ennen menkkoja, ihan kuin rinnatkin. Imettäessä suureni maidon nousun aikana. Ja oli kipeä koko raskauden ajankin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat