Vierailija

.

Sivut

Kommentit (32)

Lehti"tietojen" perusteella kumpikaan ei vaikuta ihan täysillä polkevan, mutta fakta lienee, että Susanna hoiti huushollin ja lapset ja mahdollisti Janin kilpauran. Sitten kuin herralla olis aikaa perheelle, hommaakin uuden. Itsekäs törkimys. Näin lööppien pohjalta analysoituna...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Susannalle menee. Jani teki klassiset, vaihtoi nuorempaan. Susanna kompuroi identiteettinsä etsimisessä ja mokailee...nyt varmaan suomi on alkanut tuntua liian ahdistavalta ja tekis hyvää päästä vähän pois. Minkä takia se Jani ei voi niitä lapsia päästää? Eihän Kreikka kuitenkaan ole toisella puolen maapalloa vaan ihan vain ehkä 3h lentomatkan päässä...

Mutta toisaalta säälin lapsia. Jos niillä on koulu täällä ja kaverit ja ovat just tuossa 11v iässä niin onhan se vähän tyhmää lähteä sen ikäsiä yhtäkkiä Kreikkaan viemään? Loppujen lopuksi enpä taidakaan valita puolta. Molemmat on väärässä!

sellaisessa asiassa, josta en tiedä yhtään mitään? Eipä tuntuis kivalta, jos mun elämästäni tehtäis täällä samanlaisia lööppejä. "Pitäisikö X:n pettää miestään? Valitse puolesi!" :D

Luulen että hänestä on maalattu pahempaa kuvaa kuin mitä todellisuudessa on. Olisi julkisuudelle hyvin tyypillistä.

Pieni epävakaus on vain inhimillistä. Tsemppiä, Susanna!

jutun käsittelyn ajaksi. Yhteishuoltajuutta jatkossa niin kuin hakeekin.

Kannatan sitä että lapset pysyy Suomessa joten Jani lähivanhemmaksi. Lapsia on kuultava. Uskon etteivät ole intoa täynnä Kreikkaan muutosta vaan haluavat pitä elinpiirinsä täällä kotoisessa Suomessa.

Susanna voi valita joko viikko-viikko systeemi Suomessa tai muuttakoon yksin Kreikkaan ja lapset isälleen.

Ja lehdistöhän tunnetusti lisää aika paljonkin joukkoon että myisi paremmin..

Viikko ja viikko olisi lasten kannalta hyvä mutta tietty molempien pitäisi asua samalla paikkakunnalla että toimii esim.koulujen kannalta

En osaa sanoa miten maan vaihto vaikuttaa jo kuitenkin isoihin poikiin,ja ovatko itse niin innoissaan sinne muuttamaan tai kuinka esim.lastenhoito siellä järjestyy,kun tuskin Susannalla siellä kuitenkaan kauhean lajaa tukiverkostoa on???

En ymmärrä mistä lähtien lapselle on ollut haitallisempaa että ympäristö vaihtuu kuin että perhe vaihtuu..?! Voisin olla Janin puolella jos hän olisi ollut isä lapsilleen.

olen lasten puolella, ja sitä lasten parasta en tässä tapauksessa voi tietää koska en tiedä ko ihmisten elämästä kuin sen mitä olen satunnaisesti lehdistä/lööpeistä lukenut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat