onko kasvojen "tehoseerumeista" oikeasti hyötyä?

Vierailija

kun myydään noita tavallisen voiteen alle laitettavia yö- ja päivä-seerumeja.. mitä hyötyä niistä on?

Kommentit (9)

Vierailija

Minä en ole merkkiuskollinen, vaan aina vaihtelen. Nyt minulla on Mary Kay:n, mutta ne on aika kalliita. Ennen oli Estee Lauderin ja se taisi olla vieläkin kalliimpi.

Apteekin tuotteet on minusta laadukkaita, mutta suht edullisia. Tutustu vaikka Vichyyn.

Vierailija

En varsinaisesti kiistä, etteikö ongelmaihoiselle voisi erikoisvoiteesta olla hyötyä. Mutta jos voide on iholle sopiva, mitään lisäseerumeita tai tehotippoja ei sen lisäksi välttämättä tarvitse.

Itsellänikin on arka, ohut ja kuiva silmänympärys, joten tiedän kyllä, että sille ei aina ole helppo löytää aineita. Paksu rasva ei välttämättä ole hyvä ohuelle silmänympärykselle, joten erillinen silmänympärysvoide voi sen takia olla tarpeen (jos muu kasvojen iho kuitenkin tarvitsee paksumpaa rasvaa).

Ihoa VOI ylihoitaakin. Jos sille useita kertoja päivässä rötveltää mahdollisimman tehokkaita rasvoja ja ampulleja, se kärsii siitäkin. Esim. tehokkaat ryppyrasvat eivät kuulu vielä kolmikymppisen iholle...

Tästä on kosmetologeilla ja kempparimyyjillä luonnollisesti aivan eri käsitys kuin vaikkapa ihotautilääkäreillä...

Vierailija

olen ikäni niitä käyttänyt ja minulla on selvästi parempi iho kuin vuotta nuoremmalla siskollani, joka on vuotta nuorempi. minulla ei ole ryppyjä eikä naama roiku, vaikka ikää on yli 40v.

Vierailija

Jos olisi joku oikeasti ryppyihin tehoava naamatökötti olemassa, ei kukaan näyttäisi ryppyiseltä.

Yleensä niissä tehoseerumeissa panostetaan erilaisiin ravinteisiin ja vitamiineihin, mutta oikeasti sellaiset imeytyvät erittäin huonosti ihon läpi.

Sellaisista juhlien alla peitevoiteen alle laitettavista tehoampulleista on hetkellinen ilo siinä mielessä, että ne kiristävät hiukan ihoa ja antavat sille punoitusta ("hehkua", kun nätisti kosmetiikkafirmat muotoilevat).

Mutta likipitäen saman vaikutuksen saat, kun puhdistat ihon ja rasvaat sen huolella hyvissä ajoin ennen meikin tekoa.

Joten aivan tavallisella perusvoiteella pötkii pitkälle, kun sen yhdistää huolelliseen ihonpuhdistukseen, tupakoimattomuuteen ja muutoinkin mahdollisimman terveellisiin elintapoihin.

Ja juu: mies raahaa noita ilmaiseksi töistä, joten olen vuosien mittaan käyttänyt aikalaista arsenaalia erilaisia ihmevoiteita - mutta parhaimmassa kunnossa naama oli oikeasti hoitovapaavuosina, kun kämäsin ihoa mahdollisimman VÄHÄN.

Vierailija

kuten xandris jo sanoi, tehohoitojen aineet imeytyvät todella huonosti ihoon; tärkeintä on ihon hoito sisältä päin (runsas vedenjuonti, vitamiinit ja rasvahapot) ja kosteutus.

Kuiva iho näyttää rypistyneeltä ja harmaalta.

Vierailija

jos ei ole koskaan käyttänyt, niin ero on silminnähtävä, kun ensimmäistä kertaa laittaa jotain naamalle.

Minä olen käyttänyt niitä ehkä viiden vuoden ajan. Ja viime viikolla oma mies antoi tunnustuksen: näytän kuulemma freesiltä. Kiitin ja kumarsin kauheesti miestäni - ja rakastuin seerumeihini vielä syvemmin.

Vierailija

Olen Xandriksen kanssa eri mieltä.

Minulla on hyvin kuivat silmät - niihin on tullut harkanvarpaita jo 25-vuotiaana. Olen kokeillut vaikka mitä silmänympärysvoiteita ja ihastunut Eucerin-sarjan voiteeseen. Aina, kun vaihdan voiteen, niin mies kysyy parin viikon jälkeen, miksi minulla on niin ryppyset silmät. Näin palaan taas Euceriniin.

Juu, on minulla ryppyset silmäkulmat, vaikka käytänkin seerumeita. Mutta kuinka ryppyset ne olisikaan, jos en käyttäisi..?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat