Seuraa 

Kumpaa suosittelette perheelle, jossa on 1v ja vajaa 3v? Kesälomareissuja jo suunnittelemme, mutta kumpi olisi lapsille kivempi?

Kommentit (6)

n ja niitä riitti. Ja muumitalo ja laiva ja sokkelo kiinnostivat kovasti kanssa. Kieltämättä aika iso alue ja oli paljon katseltavaa. meillä olikin rattaat mukana niin eivät väsyttäneet itseään jo paikan päälle mennessä. Ihmisiä oli turhan paljon (niin kuin lähes kaikkialla), mutta oltiinkin heinäkuussa. pitänee mennä tänä vuonna kesäkuussa. Ja kun on isommat lapset niin jaksavat ehkä teatterissakin istua. uimarantakin siellä on , mutta sinne ei ees keritty. Mä en oikein ymmärrä tota Ti-Ti-nallea, kun sekä mun että poikien mielestä ne nallet on jotenkin pelottavia. (muuten pojat ei kyllä mitään pelkää) ja mieheni mielestä se nainenkin on.

Pojat oli viime kesänä 1.4v ja vajaa 5v. Parhaita puolia oli just toi ruuhkattomuus eli oli tosi rauhallista. Pojat sai rauhassa tutkia huoneita eikä tarvinnut odotella vuoroja. Vanhempi poika pääsi maalaamaan ja nikkaroimaan ihan rauhassa. Kivasti oli järjestetty ti-tin keittiöön ruokien lämmitys mahdollisuus ja iso pöytäkin löytyi syöttötuoleineen niin kuin kunnon keittiössä pitääkin:) Ja tosi kiva oli kun nallet tosiaan olivat paikalla useasti ja ihan " vapaasti" siellä olivat halittavana jne. Riitta vain olisi ollut kiva tavata myös! Eli suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mennä tänä kesänä ti-ti-nallen taloon tutustumaan.itse ajattelin että se on parempi kuin muumimaailma.ystäväni kävi lastensa kanssa muumimaailmassa ja hän sanoi että poikansa joka oli silloin 3v ei jaksanut siellä olla kovinkaan kauan. ystäväni mielestä muumimaailma olisi 4-5v lapsille parempi,tämähän on ystäväni mielipide..

poikani on kova ti-ti fani ja itse ajattelin että silloin ti-ti olisi tämän kesän " juttu"

muumimaailma ja muut sitten tulevinä kesinä

Ti-ti nalle on pienempi ja sikäli parempi tuon ikäisille. Ei tarvitse hirmuisia matkoja kävellä, jotta näkee nallet (pyörivät siellä talossa ja pihalla koko ajan ja esiintyvät usein sekä talossa sisällä, että joinakin päivinä ulkopuolella olevalla esiintymislavalla). Samoin jos olette viereisessä Ikaalisten kylpylässä yötä, voitte mennä hotellille välillä syömään ja nukkumaan päikkärit ja sitten takaisin ti-tin luokse. Muumimaailmassa ei vastaavaa mahdollisuutta ole.

Ti-tin talo on myös siis talo, eli ei tarvitse välittää siitä sattuuko ulkona satamaan vai paistamaan: sisällä on aina tekemistä( voi maalata, nikkaroida tms) ja mukavaa. Ja viereisen kylpylän uimavesi on ihanan lämmintä, siellä ihan pienetkin viihtyvät eikä huulet sinerry.

Muumimaailma on hyvä tosiaan vähän vanhemmille: minun 3-vuotiaani ei siitä oikein innostunut: muumit pelottivat, ihmisiä oli valtavasti ja piti kävellä paljon. Isommalle muumi-fanille on kiva: muumit ja muut kaverit ovat siellä ihan oikeasti: pääsee katsomaan kesäteatteria: seikkailemaan mm labyrinttiin ja uimarannalle uimaan. Ja muumimaailman ihan paras homma on kyllä se muumitalo, joka näin aikuisenkin mielestä on tosi vaikuttava. Se on siis sellainen oikea jumalattoman iso muumitalo (oikeasti kerrostalon kokoinen) , jonne sisälle voi mennä ja siellä on hattivatteja ja kaikkea! tosi hyvin tehty. Muumimaailman miinuksena älytön rahastus kaikissa ravintolapalveluissa. Ihan sikakallista kaikki, karkit ja kahvit.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat