Seuraa 

Joo tiedän, että on tosi tyhmää testata monta kertaa, mutta tein testin torstaina, koska silloin menkkojen olisi pitänyt alkaa kp 28/28. Se positiivinen, mutta testiviiva oli hyvin haalea verrattuna kontrolliviivaan.

Tänä aamuna sitten testasin vielä uudestaan samanlaisella testillä (Apteekin oma) ja edelleen tulosviiva oli vaalea, lähestulkoon yhtävaalea kuin muutamapäivä sittenkin.

Nyt mulla on tietysti kauhea pelko, että raskaushormoonia ei eritykään lisää ja jotain on vialla!!! Voikohan olla mahdollista? Oireitakaan ei ole eikä mitään. Edelliselläkin kerralla tosin oireet tulivat vasta vkolla 7 tai 8.

Apua onko mun syytä olla huolissaan?

Kommentit (10)

täytyy monta tehdä??? Eikö se yksi riitä? Eihän sille sitten mitään voi jos keksken menee. Ei siihen alkuraskaudesta mikään auta, vaikka tekisi sata testiä... Kannattaisi mieluummin rauhoittua ja soittaa vaan neuvolaan ja varata ensimmäinen aika. Itse käytin aikanani Predictor -testiä. Olin ostanut tuplapaketin, mutta silti en käyttänyt kuin toisen...

eli miksi turhaan kiusata itseään testaamalla koko ajan? Jos menee kesken niin sille ei kuitenkaan noin alussa voi mitään! Mulla testi näytti jo menkkojen ollessa viikon myöhässä niin haalean plussan, että just ja just pystyi haamun erottamaan. En kuitenkaan enää testaillut vaan varasin neuvolaan ajan. Mulla olikin ultran mukaan ovis tapahtunut vasta ihan kierron lopussa, joten voipi viiva olla senkin takia haalea...

pricilla rv35

Sisältö jatkuu mainoksen alla

viime vuonna ei tuo viiva tummentunut ollenkaan ja yhtenä päivänä ei tullut enää viivaa ollenkaan joten meni kesken :( näytti vain sitä haamua joka kerta.

Toivotaan nyt kuitenkin että sinulla se lähtisi voimistumaan!

Peukut pystyssä!

T:Hexu ja onni-ilona rv 17+6

Jotain vaan tuollaista pelkään, mitä tuo hexu kirjoitti, mutta toivotaan todella, että kaikki ok. Tämä raskaus on muutenkin niin " ison työn" takana, että pelottaa mitä stten jos meneekin kesken tms. Tulenkohan enää uudestaan edes raskaaksi.

Mulla oli kp31 (myöhemmin ultran mukaan varmistus ja sen mukaan taaksepäin laskettuna rv3+6) oli Acon10 testillä hailakka haamu, samoin seuraavana päivänä. 3 seuraavaa päivää testasin Apteekin omalla, jossa joka päivä vähän vahveneva viiva. Kyllä, testasin siis miltei joka päivä :) Sitten kp36 oli vahva pallukka Sure Stepissä. Ja viimein kp38 eli viikko haamusta, tuli testipallukkaan vahvempi väri kuin kontrolliviivaan.

Ilmeisesti hormonia vain erittyi alussa heikommin. Tai sitten ovis oli ollut luultua myöhemmin.

Mutta kannattaisi tosiaan testata aina samalla testillä, jotta näkee miten viiva oikeasti vahvistuu. Itselläni ei tuolloin ollut Aconeita enempää, enkä malttanut niitä tilatakaan. Tuota apteekin omaa en kyllä suosittele, sillä saa kuulemma miltei aina vain hailakoita viivoja vaikka muilla testeillä tulisi jo vahvoja. Tämä siis oman lähipiirini kokemusta.

ONNEA ONNEA VAIN!!!

Ensinnäkin onneksi olkoon! Minulla apteekin omalla tuli monta päivää hailakoita viivoja, mutta silti olin onnellisesti raskaana ja nyt tuolla sängyssä nukkuu kuukauden vanha tyttönen. Että juurikin apteekin omasta tämmöisiä kokemuksia. Surestepillä sain aiemmin vahvan viivan.

Toivotaan että sinulla kaikki menee hyvin!

minä onnittelisin sinua jo? itse tein kanssa apteekin testin ja viiva oli todella haalea, mutta sen erotti. nyt sitten syyskuussa syntyy vauva!!!

Meille syntyi viime kesäkuussa tyttö ja tein silloin peräti 3 raskaustestiä. Ensimmäisen testin tein aamulla herättyä ja seuraavan jo iltapäivästä kun en millään meinannut uskoa raskautta todeksi. Molemmissa testeissä oli melko vahvat viivat. Viimeinen raskaustesti kuitenkin poltteli laatikon pohjalla ja niinpä tein senkin 2 päivää myöhemmin ensimmäisistä testauksista, heti herättyä. Yllätys oli melkoinen kun viiva oli hädin tuskin silmin nähtävä vaikka kaiken järjen mukaan sen olisi pitänyt vahvistua kahdessa päivässä. Kaikki testit olivat samanmerkkisiä Vilja-raskaustestejä.

Silloin olin minäkin huolissani mutta niin vain prinsessa syntyi. Ilmeisesti samankin merkkisten testien herkkyyksissä on eroja eli en olisi yhtään huolissani.

Onnea odotukseen!

Mulla oli raskauden alussa haalea viiva. Tein testin pari päivää sen jälkeen kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Viiva tummui samassa testissä 10 min päästä yhtä tummaksi kun toinenkin viiva. En kuitenkaan tehnyt uutta testiä missään vaiheessa ja raskaana ollaan viikolla 36.

Mutta mun testissä ainakin luki,että seuraavan testin pitäis tehdä vasta 48H tunnin päästä hailukasta viivasta ja mielellään aamupissistä niin saa tarkemman tuloksen. Mutta hailuviiva on silti neuvolantädinkin mukaan ihan yhtä luotettava kuin vahva viiva. Hailussa viivassa ei ole vaan raskaushormonia kerennyt erittymään tarpeeksi vahvaan viivaa. Kaikista tarkimman/varmimman tuloksen saat kun soitat lähetteen labraan. Se on ilmaista niin ei tarvitse turhaan itse ostella ja pähkäillä että onko raskaana vai ei.

Lilli81

" Meille syntyi viime kesäkuussa tyttö ja tein silloin peräti 3 raskaustestiä. "

Tuli hieman huonosti ilmaistua asia tuossa lauseessa. Hih, en siis tehnyt 3 testiä hänen synnyttyään vaan tietysti osotuksen alussa =D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat