Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Itse tunnusti tekonsa noin puoli vuotta tapahtuman jälkeen, kun ei voinut omantunnontuskiensa kanssa elää... Riideltiin, riideltiin, riideltiin ja puhuttiin...odotin silloin esikoistamme, joten se oli ehkä painavin syy siihen, että suhde jatkui..ja tietysti se, että mies katui tekoaan aivan kamalasti ym. Tänä päivänä olemme tosi onnellisia, että episodi ei aiheuttanut eroa, vaan saatiin asiat selviksi.

Mutta kyllä tommonen tapahtuma jälkensä jättää aivan varmasti! Anteeksi voit antaa, mutta unohda sitä et koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aavistanut mitään. Mies oli ollut tuttava perheen naisen kanssa. Yhtäkkiä hän ei halunnut olla niiden kanssa missään tekemisissä. Se nainen taas yritti meille koko ajan. Mieheni kertoi kun ei voinut elää sen asian kanssa. Hän oli lopettanut suhteen joka oli kestänyt muutama viikko, se nainen olisi halunnut jatkaa ja muuttaa yhteen mieheni kanssa. Nainen tunnusti sen myös minulle. Jos olisi ollut päinvastoin että nainen olisi lopettanut suhteen ja mieheni olisi jäänyt roikkumaan silloin en varmasti olisi pystynyt jatkamaan meidän suhdetta. Kun sain tietää niin maailma romahti, olin shokissa, itkin ja huusin, riideltiin ja puhuttiin. Mies muutti pois mutta emme voineet olla ilman toisiamme joten kuukauden päästä hän muutti takaisin. Nyt siitä on 11 vuotta.

Vierailija:

Lainaus:

aavistanut mitään. Mies oli ollut tuttava perheen naisen kanssa. Yhtäkkiä hän ei halunnut olla niiden kanssa missään tekemisissä. Se nainen taas yritti meille koko ajan. Mieheni kertoi kun ei voinut elää sen asian kanssa. Hän oli lopettanut suhteen joka oli kestänyt muutama viikko, se nainen olisi halunnut jatkaa ja muuttaa yhteen mieheni kanssa. Nainen tunnusti sen myös minulle. Jos olisi ollut päinvastoin että nainen olisi lopettanut suhteen ja mieheni olisi jäänyt roikkumaan silloin en varmasti olisi pystynyt jatkamaan meidän suhdetta. Kun sain tietää niin maailma romahti, olin shokissa, itkin ja huusin, riideltiin ja puhuttiin. Mies muutti pois mutta emme voineet olla ilman toisiamme joten kuukauden päästä hän muutti takaisin. Nyt siitä on 11 vuotta.

Anteeksi, kun kyselen... Mieheni petti myös. Olin ensin sitä mieltä, että liittomme on ohi ja asummekin erillään. Nyt kuitenkin olen alkanut miettimään, voiko tätä korjata...

On, ja ehkä noin 50 kertaa, eri naisten kanssa, on muuten nykyisin exä....

Terveiset vaan Marketalle ja Riitalle!

Olitte vissiin pisimpään sen kierrätyskamppeina....

-ja kumpikin taisitte tuhota oman perheenne elämät....

aika säälittäväää, kun tiedän mitä saitte vastineeksi....

;oD pientä täydellä uholla...

Pitää varmaan jotain pientä flirttiä työpaikalla, mutta luotan häneen koska hän avoimesti kertoo kaieksta minulle.

Ja hän ei koskaan ole missään viettämänssä mitään poikien saunailtoja tms... Eli ei mahdollisuuksia plajon olisi ollut..

oli ennen kuin me aloimme olla yhdessä. Tilaisuuksia nimittäin olisi ollut jo silloin, ja vaikka ex-liitto oli kamalan huonossa kunnossa ja seksitön, niin silti ei mennyt vieraisiin, vaika lupakin olisi ollut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat