Seuraa 

Aloitetaan tähän nyt pino! Kerrankin mä kerkesin ekana!:)

Palattiin Mallorcalta perjantaina. Oli ihana ja rentouttava reissu, mut oli vaan niin ihana palata kotiinkin!

Mulla alkaa huomenna 18. viikko ja odotan siis ekaa. Onko muilla jo tuntunut potkuja?? Mä odotan jo innolla, mutta en kyllä millään osaa sanoa, että onko joku tunne potku vai vain ilmaa suolistossa!:) No, täytyypä vain odotella kärsivällisesti!

Illalla mennään kavereille vappua viettään. Ostin ittelleni alkoholitonta punkkua pullon ja alkoholitonta siideriä, mikä on oikeesti paljon parempaa kuin holillinen. Mites muilla vappua vietetään!

Nyt päästän muutkin ääneen!

Klara vappen vaan kaikille!!!

terveisin Alisa

Sivut

Kommentit (24)

Vaunuista olitte jutellut =o)

Laitampa omat kokemukset kasaan myös..Eli me ostettiin esikoiselle ihanan väriset yhdistelmävaunut pehmeällä kantokopalla=VIRHE! Poika ei mahtunut niissä nukkumaan kuin muutaman hassun kuukauden kun jo tuli liian lyhyiksi. Ei millään edes ajateltu moista vaihtoehtoa kun vaunukauppoja tehtiin, mutta kannattaa kiinnittää huomiota myös siihen tilaan mitä siinä esim. talvitamineissa jää =)

Me ostettiin sitten tilavat kuomurattaat, joihin mahtuu vieläkin nukkumaan jos tarve vaatii. Nyt tarvitsisi vaan vauvalle ostaa jotkut hyvät nukkumisvaunut, kun nuo kuomut on vaan nenä menosuuntaan.

Mutta tulipa sepostettua=)

Tivolissa käytiin hurvittelemassa ja poika hakemassa kotiin. Tosi hienosti oli mennyt mummolareissu ja mummu ja pappa jo kyseli, että koska tulee seuraavan kerran =)

Mutta nyt pyöräilemaan!

Hei muuten jyväskyläläiset!!!

Monelta huomenna se vappuhulina kaupungilla on?

Kiitos!

C.

Näyttää sille, että minä ehdin tänne vain viikonloppuisin, menee arki-illat niin vauhdilla. No täytyy näin viikonloppuna ottaa sitten kuulumisia kiinni!!

Meillä ei vappuun kuulu perinteitä, mites muilla? Onko joka vuotiset grillibileet tulossa?? Meillä mies lähti tänään töihin mutta huomenna ajateltiin grillailla. Pojan kummitäti lähtee tänään takaisin kotiinsa joten täytyy käydä hänet saattelemassa linja-autoasemalle. Jos kävis siinä samalla katsomassa helsinkiä vappuhumussa :-)

Pojan synttäreitä (sukulais versioita) vietettiin eilen, ei onneksi tullut ihan hirveästi porukkaa. Ensi lauantaina mennään sitten legoshowhun viettämään näitä lastensynttäreitä. Onko kellään sieltä kokemuksia? Olen kuullut paikasta sekä positiivista että negatiivista. Ilmeisesti se uppoaa alle 5-v. mutta siitä vanhemmat ei vissiin hirveästi enää innostu. No toivotaan että poika tykkää.

Tietääkö kukaan Parvorokosta mitään? Meillä oli tarhan seinällä lappu että parvorokkoa on liikkeellä. Nyt pojalla on kuumetta ja minä tietenkin heti nettiin katsomaan mitä siitä sanotaan. Siellä oli mainintaa että se on raskaan oleville vaarallinen. pitäis kuulemma mennä verikokeeseen. En ainakaan tiedä nimittäin sairastaneeni sitä. Onko teillä siitä mitään kokemuksia? Ajattelin tiistaina soitella neuvolaan, mutta jos sais täältä vähän taustatukea....

Nyt toivottelen mukavaa vappua ja lähden hampaitten pesulle!!

T-76 rv 15+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaunuista oli jutskaa...

Mä olen kattellut netistä yhdistelmiä ja joskus laitoin linkin tännekin. Kriteerinä on, että niiden pitää kasattuna mennä hyvinkin matalaksi elikkä sellanen ei tuu kyseeseen missä vaunukoppa on erikseen.

Emmaljungalta ja Teutonialta löytyy mieleiset mallit ;)

Nyt on niitäkin yhdistelmiä missä on vaan 3 pyörää, onko kellään kokemusta sellasista? Näyttävät tosi sporttisilta:) Mutta onhan se totta, että vähän on tietty kiinni siitäkin millasissa maastoissa vaunuja enimmäkseen lykkää ja just tarviiko paljon kuljettaa esim. autossa ja jotkut arvostavat sitä tavarakoria todella korkeelle-itselle se on yhdentekevää. Pehmeää kantokoppaa olen ajatellut. Itsellä kun kokemusta ei ole mistään niin vähän menee sellaseksi " ulkomuoto" hommeliksi eli mikä näyttää hyvältä:)

En koe kuitenkaan, että tuo vaunuasia on vielä niinkään ajankohtainen. Ehtii ne vielä hankkimaan. Ensin tarvis varmaan hankkia sänky ja hoitopöytä sun muuta...Meillä kun ei ole mitään valmiina :)

Juu mut ei tässä taas kummempaa. Oikein ihanaa loppupäivää. Mä muutoin sain yläkerran ikkunat pestyä ja vielä tarvis puhallella ilmapallot(en tykkää yhtään siitä hommasta, laitan miehen hommiin)ja ripustaa serpentiinit.

Palaillaan taas!

T: Je_Ni edelleen se 17+0 :)

Mitenkäs meni teitillä aatto?? Meillä meni itse asiassa todella mukavasti, vaikka ensin alkuun ei ollut mitään suunnitelmia eilisillalle:) Mentiin kuitenkin isännän serkun luokse (ei olla käyty vuoteen) ja siellä sitten emäntä myöskin raskaana rv30:) Kolmannen pariskunnan emäntä oli myöskin raskaana rv:lla 22 eli voitte kuvitella, että puheenaiheita ei tarvinut kaukaa hakea :D Oli kyllä todella kiva jutskata muiden mammojen kanssa ihan kasvotusten. Käytiin saunassakin siinä välillä.

Masussa puuhattiin jotain koko ilta...hipaisuja tuntui tuon tuosta ja kättä vasten muljattiin :) Se on aina yhtä ihanaa kyllä!

Muutoin ei masuun mitään uutta, olotila loistava!!

Töihin tarvii tästä tunnin päästä lähteä, on onneks vaan 4 tunnin päivä tiedossa ja se menee siivillä. Luulen, että pientä kiirusta pukkaa, kun ihmiset valtaavat keskustan :)

Oikein ihanaa maanantaipäivää jokaiselle yhdessä ja erikseen.

Palaillaan taas :)

Terkuin: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 17+1

P.s Kiva kuulla kommenttia tuosta pehmeästä kantokopasta!! En epäile yhtään, etteikö olisi ahdas ennen kaikkea juuri talvivauvalle kaikkine toppatamineineen. Tää on juuri tätä, kun kokemusta ei ole niin ei voi tietää :) Kiitos tiedosta siis!

T-76: meidän esikoisen päiväkodissa on myös parvorokkoa. Odottavalta äidiltä otetaan verikoe, jonka avulla selvitetään onko vasta-aineita tai tuoretta tartuntaa. Jos vasta-aineet löytyy, sitten ei pitäisi olla riskiä. Puolet aikuisväestöstä on sairastanut parvorokon. Ekan verikokeen mukaan minulla ei ole vasta-aineita, mutta ei ollut tuoretta tartuntaa. Parin viikon päästä siitä minusta otettiin toinen verikoe ja sen tuloksia odotellaan. Jos verikokeista näkyy tuore tartunta, sikiötä ultrataan viikoittain. Tartunta voi aiheuttaa sikiölle anemiaa ja sen myötä 10-20% sikiöistä voi menehtyä. Sikiötä voi hoitaa tekemällä verensiirtoja. Koulussa tarttuvuus on 20% ja kotona 50%. Jos odottava äiti saa tartunnan, 30% sikiöistä sairastuu. Pahin riskiaika on rv 11-23.

Me päätettiin hoitaa meidän poikaa jonkun aikaa kotona, koska muuten olisin stressaantunut liikaa. Meille lastensaaminen ei ole ihan itsestäänselvyys, joten senkään takia ei haluta ottaa riskiä. Monet ovat kuitenkin sanoneet, että riski on pieni. Toivottavasti sinulta löytyy vasta-aineita, niin ei tarvitse miettiä asiaa sen enempää!

Titta rv 14+4

ja nostetaan samalla pinkkaa vähän yles päin :)

vappu alkaa olla ohitte ja eipä tuo minussa itessäni yleensäkään mitään suurempia tunteita herättele. Sama vaikka ei ois koko vappua ;) Mutta tuli kuitenki tehtyä hyvää ruokaa, mies sai olla vapaalla ja käytiin tänään sitte markkinoillaki. Ihan lepposta oli.

Mutta koin mä järkytyksenki- ku mies otti meistä kuvia torilla, ja vaikka mulla oli sellanen löysähkö takki päällä, mun maha näytti VALTAVALTA! Oon koko ajan aatellu että ei mulla oo maha edes alottanu vielä kasvuaan, mutta kai se on pakko uskoa nyt että on se kasvanu. Ei oo kukaa kommentoinu kyllä että mahaa ois, mutta ei nuista kuvista voi erehtyä. Mutta oikeesti, se tuntu kyllä aika järkytykseltä aluksi. Ehkä ulkopuoliset vielä kattoo että onpa tuo lihonu, mutta ku itse tiedän ettei painoakaa ole tullu yhtää vielä lisää (miinuksella mennään lähtöpainon suhteen edelleen) niin vauvamahaa sen täytyy olla. No, tästä se lähtee. Minkähänlainen se on sitte kesällä :o iik!

Vauvan liikkeitä ei vielä tunnu, mutta eihän nuita viikkojakaa ole vielä etes 14. Mutta joku kyseli että kuinka tiheesti niitä pitäs tuntua sitte ku alkaa tuntumaan, niin alussa saattaa hyvinki mennä niin et yhtenä päivänä liikkeet tuntuu ja sitte menee päiviä ettei tunnukkaa mitää. Mutta aika pian niitä pitäs sitte alkaa tuntua päivittäin.

Väsyttää edelleen jatkuvasti, ja päätäkin on särkeny useampana päivänä- ei tosin tänään vielä. Nytki on sellanen olo että tuo sänky vetäis puoleensa. Mies nukkuu ja tyttö nukkuu, niin ois oiva tilaisuus itellekki uniin.

Meillä on emmaljungan classik duo yhdistelmät, niissä siis erillinen ratas - ja vaunuosa samaan runkoon. On kyllä tosi hyvä, ollaan tykätty. Ja minä ite kun kuljen paljon kävellen ulkona/kaupassa niin tavarakoria arvostan :) Mutta siis, vaunuosaan tyttö mahtu sen 6kk ja sitte vaihettiin ratasosaan kun ei enää viihtynyt kokoaikaa makuullaan. Saas nähä miten tämän seuraavan kanssa, pitääkö meidän sitte vaihella ratas ja vaunuosaa tarpeen mukaan. Vaikka työlästä se ei kuitenkaan ole. Että sama sille, katsotaan sitte...

Nyt kuitenki lähen uinumaan,

palaamisiin!

Jääsydän rv 13+6

Varmaankin teilläkin.. :) Hitsi muuten, enpä tajunnut että olis voinu alkoholitonta punkkua hakea! " Haikeana" vaan eilen katselin kun muut joi punkkua. Olishan sitä nyt tietty lasin voinu juoda, mutta en vaan halunnut.

Oltiin siis kaveripariskunnan luona muutaman muunkin pariskunnan voimin. Oli kyl mukavaa kun isäntäparillekin on tulossa vauveli, marraskuun alussa, niin ei ollut ainoa pömppis paikalla. ;)

Tänään sitten käytiin porukoitten ja siskojen perheiden kesken syömässä ja toisen siskon pihalla skoolattiin vapulle. Mäkin otin vähän kuoharia, ja heti tuli syyllisyys vaikka eipä olis varmaan tarvinnu.. No, huomas ettei oo loppiaisen jälken tullu juotua yhtikäs mitään kun tuntu sekin tippa nousevan päähän, hetkeks. ;)

Masu on jo ihan selkeesti esillä. Kohta varmaan jo " tietämättömätkin" arvaa.. Eipä tuo haittaa. :) Eilen aamulla EHKÄ tunsin ekat liikkeet! En oo tietty varma kun ei aikasempaa kokemusta ole. Mutta jotenkin se muljahdus tuntu erilaiselta kuin vaan aikasemmat vatsan mörinät. Mutta senpä jälkeen ei oo vastaavaa tuntunut että tiedä tuota. Muuten, kuinkas usein niitä sitten " pitäis" tuntua kun niitä alkaa tuntumaan? Siis sitten joskus myöhemminhän pitäis joka päivä ja noin mutta entä tässä vaiheessa?

Ihanaa, alle kaks viikkoa ultraan!!! :) Mieskin oottaa jo kovasti et pääsee näkemään pikkusen! Suukottelee aina masua ja toivottelee huomenet ja hyvät yöt yms. :) Eilen myös sai tält kaveripariskunnan mieheltä vähän " toivoa" kun kuuli ettei se ookkaan niin tavatonta ettei seksiä tipu niin usein ku ennen.. ;) Voi toista, ollu kuulemma jo huolissaan.. Joutuu muuten leikkaukseen sen polvensa kanssa, kierukka revenny, eli sairaslomalla nyt odottaa leikkausajankohdan päätöstä.

Mutta semmosta nytten, ihanan aurinkoisen vapunpäivän jatkoa teille! ulkona on suorastaan KUUMA! :D

Pupu ja masu 17+3

Ja heti alkuun pitää toivotella HAUSKAA VAPPUAATTOA :D

Täällä alkoi tänään rv 17-voi että miten viikot menevätkin nopeasti !!

Masussa on muljattu enemmän ja vähemmän. Illalla siellä oli (tai no puoli yhden aikaan, kun nukkumaan menin) menoa:) Pidin käsiä masulla niin hyvin tuntui, kun siellä pyörittiin.

Ihana ilma on taas:) Mieli vähän ehkä maassa, kun mies lähti juuri prätkällä kaupunkiin (taas). Meneekö se nyt tähän sitten, että mä jään aina yksin kotio kun en kerta voi prätkällä ajella??! Yritän viimeiseen asti olla valittamatta miehelle prätkällä ajamisesta sillä hän kuitenkin maksaa siitä tosi ison summan ja ostihan hän juuri uuden pyöränkin niin TOTTA KAI hän saa ajella. Jotenkin vaan tuntee itsensä yksinäiseksi, kun ei voi osallistua moiseen toimintaan tänä vuonna;( No, pitää koittaa keksiä jotain ja olishan tuota tekemistä....Tänään vaan on ainoa yhteinen vapaapäivä ja yleensä ollaan sunnuntaisin lähdetty yhdessä kahville näin aamupäivällä.

Mun tarvis pestä ikkunoita vielä ja sitten laitella ilmapallot ja serpentiinit, sitten saapi vappu tulla tännekin ;)

käytiin eilen illalla ravintolassa syömässä kaveripariskunnan kanssa ja ruoka oli taas jäääätävän hyvää*slurps*

Vointi on edelleen todella loistava, masu pullottaa ja sekös on kivaa!!!:)

Olettekos jo laittaneet KESÄKUKKIA pihalle? Orvokkeja sun muita? Mä en vielä ole laittanut, pelkään, että ne sitten kuukahtavat, jos laitan liian aikaisin:( Tosin tuskinpa yöpakkasia enää tulee?! HOPE SO!!

Juu mutta ei mulla nyt muuta. Mä taidan mennä pesee yläkerran ikkunat ja sitten lähden minäki johonkin-autolla tosin :)

VIETTÄKÄÄ ILOINEN VAPPU JA SYÖKÄÄ MUNKKEJA MUNKIN (hmmm...)PUOLESTANI :D

Haliterkuin: Je_Ni & " Pikku-Hippu" [b][size=2]17+0[/b][/size]

Niin on taas yksi vappu takana, kovin rauhallinen sellainen. Kaveriperheen kanssa syötiin ja ulkoiltiin, ei mitään ihmeitä. Mäkin otin eilen lasin kuoharia ja ihan kivan pienen " hiprakan" sitä saa nyt yhdestäkin lasista;) Ja mikä parasta, ei ole seuraavana aamuna kaameeta kapulaa:)

Ihan pakko sekoittaa vähän tuota vaunu/kantokoppasoppaa...Meillä on esikoisella Gesslein Highlight yhdistelmät

Lainaus:

pehmeällä kantokopalla

ja ollaan oltu erittäin tyytyväisiä niihin. Tyttö mahtui niihin vallan mainiosti koko ekan talven (syntyi marraskuussa) ja vielä viime talvena koppa oli rattaissa käytössä lämpöpussina, siis yli 1-vuotiaalla. Meillä pitää kantaa koppa neljänteen kerrokseen ja siinä pehmeys on kyllä valttia. Miinuspuolena meidän vaunuissa on todella pieni tavarakori, mutta enpä mä muutenkaan yksin suuria kauppaostoksia tee juuri tuon kiipeämisen takia. Mutta saisi se silti olla vähän isompi. Niin, ja meidän vaunut menee todella mataliksi kokoontaitettuina, hela hoito ikäänkuin kasataan pyörien väliin. Ovat siitä syystä aika leveät, mutta matalat vaunut. [b]Je_Nille[/b] vähän lisää vinkkiä;) Mutta tätä uutta vaavia +esikoista vartenhan meillä on tarkoitus ostaa ne tuplat, joten myyntiin menee nämä hyvät vaunut. Nyyh, esikoisen ekat vaunut saa mut jotenkin tunteelliseksi...

(.) Kyllä tää munkin vatsa alkaa jo olla edes vähän näkyvissä. Viime päivinä on täälläkin kasvettu kovin. Selkä on mullakin jotenkin " kiristellyt" , ehkä se johtuu juuri vatsan kasvusta ja selän/lantion asennon muuttumisesta. Supistuksia ei ole tuntunut oikeastaan ollenkaan, hyvähyvä. Välillä saattaa tuntua ikävältä jos esim nostaa jotain painavaa, vatsa alkaa jo olla vähän tiellä esim esikoista kantaessa.

Liikkeitä olen mielestäni tuntenut joitakin ns. liikkeellä ollessani, en koskaan silloin kun oikein asetun niitä tunntustelemaan. Pari kertaa on tullut istuttua jotenkin hankalasti ja ihan on kyllä tuntunut siltä, että joku olisi töninyt, että teepäs nyt mamma vähän tilaa muillekin=)

Höh, huomenna taas töihin:( Pitäis kieltää tällaiset lomapäivät, alkaa kotonaoleminen tuntua entistäkin ihanammalta. Onneksi syksyllä saa taas jäädä kotiin x ajaksi:)

Lillis16+4

Haikeena luen teidän vappukuulumisia täällä kaukana Suomesta! Viime vuonna ekan kerran olin kahdeksaan vuoteen Suomessa vappuna ja käytin lakkiakin sitten oikeasti ekan kerran kirjoitusten jälkeen. Nauttikaa simasta ja munkeista! Toivottavasti sää suosii paremmin, kuin viime vuonna.

Jollakin tais olla muuten synttärit tänään, unohdin nickin. Onneksi olkoon vaan!! Kai aika monet täyttävät kevättalvella ja keväällä. Itselläkin on huomenna ja täytän ahdistavia pyöreitä, jotka aion jättää kyllä juhlimatta. 20-alkuiset vuodet kuulostivat vielä nuorelta, 30 on jo vanha!! No toivottavasti ei huomenna tunnu siltä.

Tuntuu muuten, että tää oman vauvan syntymäaika on ihan outo, en tunne oikeastaan ketään ihmisiä, jotka ois syntyneet lokakuussa (itselläni oikea laskettu aika olis kai syyskuun lopussa), mutta onneksi teitä lokakuisia on niin paljon muitakin, joten kai se on pakko uskoa, että syksylläkin syntyy vauvoja!

Liikkeistä sen verran, että en vieläkään tiedä, ovatko ne ihmeelliset nykäisyt alavatsassa vauvan liikkeitä vai vaan jotain hermoja tai suolia. Iltaisin on tuntunut ihan niin kuin siellä jotain tapahtuisi, mutta mene ja tiedä. Kai se pian alkaa selvitä...

Koko alkuraskauden vain möyri niin paljon mahassa varsinkin iltaisin, joten nytkin mietin aina, onko maha vain sekaisin vai voisko alkaa jo uskomaan, että se pikkuinen siellä liikkuu.

2 vkoa vielä aikaa rakenneultraan. En malta enää odottaa saada tietää, onko tulossa tyttö vai poika, vaikken edes tiedä itse, kumpaa haluaisin. Meillä täällä kerrotaan aina sukupuoli, jos vaan näkyy, mutta kyllä se siinä vaiheessa pitäisi näkyä, varsinkin, kun mulle tehdään laaja rakenneultra. Siinä tutkitaan tarkasti kaikki vauvan elimet ym. Kestää yleensä noin 45 min, joten kai siinä ajassa vauvakin liikkuu niin paljon, että sukupuoli paljastuu.

Tää on kyllä hyvää aikaa, enää ei ole pahoinvointia, jos vain huolehdin syömisistä ja syömällä menee viimeistään ohi. Väsymys on kokonaan poissa ja jaksan taas puuhailla kaikkea ja harrastaa liikuntaa. Vähän närästystä on ollut ja ummetusta ja muuta pientä, mutta ei sellasta kokonaisvaltaista huonoa oloa, niin kuin alussa. Elämä voittaa!!!

Vapputerveisin,

Morena 19+1

Piti vielä kertoa että kytiin eilen lastentarvikeliikkeen huhtirysäyksessä

ja ostettiin IHANAT vaunut vauvalle. Oli kyllä todella edulliset ja ihanan muhkeat on. Nyt en millään malttais odottaa että sais täytyeetä niihin ;)

Hauskaa vappua edelleen!

Mamseli ja samat viikot

Meillä jää vappu juhlimatta koska viime yö/aamu oltiin koneessa matkalla tänne kotiin ja nyt on päivä mennyt nukkuessa. Ajattelin kyllä huomenna tehdä simaa vähän myöhässä. Oli ihan kiva tulla takaisin kotiin 8 viikon reissun jälkeen. Ja mikä parasta, täällä on kesä jo ihan täysillä ja tänään oli lämmintä n. 30c. Oli ihana olla ulkona. :) Päivällä kävin pitkästä aikaa punnitsemassa itseni vaa' alla ja meinasin järkyttyä. Painoa on tullut jo 8kg! Mites muilla? Vertasin aikaisempiin äitiysneuvolakortteihin ja viimeksi näillä viikoilla olin painanut 4kg vähemmän! Tosin nyt kyllä oli pari kiloa ylimääräistä jo ennen odotustakin. Tuli ilmeisesti Suomessa ollessa syötyä hyvin. Nyt kyllä voi olla että täällä lämpimässä ilmassa tulee syötyä vähemmän ja juotua enemmän. Täytyy ihan alkaa tarkkailemaan tota painoa ettei ihan lähde mopo käsistä. Vasta viime viikolla taisin kirjoittaa etten viitti stressata noista syömisistä mutta....täytynee perua puheet.

Vaunuista oli puhetta. Täytyy kommentoida että meidän esikoiselle ostettiin v.2002 Emmaljungan yhdistelmät pehmeällä kantokopalla ja kyseessä oli talvivauva. Syntyi jouluna. Ja ihan hyvin mahtui ainakin siihen kantokoppaan äippäpakkauksen makuupussissa talvipakkasilla. Sitä koppaa meillä käytettiin n. 6kk. Samoja vaunuja aion käyttää myös tulevalla vauvalla täällä kotona ollessa. Syksyllä vauvan synnyttyä tosin otan sitten Suomessa mummolavaunut käyttöön. Niissä on iso kova koppa joten on vauvalla ainakin tilaa. Mutta niitä siis aion käyttää vain ekat 3kk. Ilmeisesti riippuu merkistä ja mallista miten vauva mahtuu pehmään kantokoppaan. Ja vauvan koostakin tietty. Totta kuitenkin on että kova kantokoppa on paljon tilavampi mutta en heti suoralta kädeltä tyrmäisi sitä pehmeääkään.

Masussa liikkeitä tuntuu monta kertaa päivässä ja ilmeisesti vauva voi hyvin. Parin viikon kuluttua ajattelin mennä rakenneultraan. Siihen saakka tässä nyt vain kasvatellaan pikkuista.

MaryJ ja masuasukki 17+3

..piti vaan kommantoida että mulla on kahet mama licious -housut ja yks paita. Kun joku (en nyt muista kuka..) kyseli että tietääkö kukaan merkkiä. :) Toiset housut ja paita on tosi hyvät, mutta farkut jotenki lörpsähti heti ekan pesun jälkeen.. Mutta tosi edullisia vaatteita on ko. merkillä! Ja nättejä. :)

Sama(t) ;)

Pinoudumpa minäkin vielä näin iltaseen.Melkoinen hulina päivä ollut.Pihatöitä ollaan tehty koko perheen voimalla,käyty pyöräilemässä ja muuten vaan nautittu mahtavista ilmoista.Synttärikakkuakin on maisteltu useaan otteeseen päivän aikana,kun vieraat käynny eri aikaan. Mies ja lapset herätti aamulla paljon onnea vaan laululla.Tais mennä vähän nuotin vierestä,mutta ajatus tärkein.Sitte mua passattiin.Aamupalat oli laitettu ja kakut ja kahvit katettu.Ihanaa!!!

Masu pyöristyy vauhdilla,tuntuu aika järkylle ajatella että 5 pitkää kuukautta vielä odotusta.Iskias vaivaa ja muutenkin olo on välillä ku norsulla.Leikkasin pensaita tänään ja huomasin ettei oo kovin helppoo tuo kyykkiminen enään.Pieniä hipaisuja tuntuu päivittäin.

Vaunuista oli myös puhetta.Me myös käytiin eilen vaunuostoksilla.Piti vain käydä katsastamassa valikoimaa,mutta löydettiinki heti mieleiset ja oli vielä tarjouksessa,niin pistettiimpä samantien takaluukkuun.

Briot ostettiin me,kovalla kantokopalla.Mää vertailin pehmeää ja kovaa ja oli kyllä niin onnettoman pieni se pehmeä koppa.Talvivauva ei kyllä makupusseineen mahdu sitte millään sinne.Ainakaan mun mielestä.

Meidän edelliset vaunut oli myös Briot ja tykkäsin niistä kovasti.Täytyy sanoa että on ne ihan mielettömästi kuudessa vuodessa muuttunu.

Eipä tässä muuta kuin vappuaaton illanjatkot kaikille!!

OIKEIN MUKAVAA VAPPUA!!!

terkuin päivänsäde 17+0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat